Wpis z mikrobloga

niektórym nieźle już #!$%@?ło, strach cokolwiek odezwać się do #programista15k bo to dla niego presja, może się obrazić i odejść ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pracuję jako programista już 3 lata i zdarzyło mi się to pierwszy raz w pracy że manager techniczny poza Daily zaczyna do mnie pisać na Teams czy dzisiaj skończę, jak długo mi coś zajmie. Poza presją którą zacząłem czuć to nic się raczej we mnie nie zmieniło. Do tej pory raportowałem swój status na Daily, na kiedy skończyłem to skończyłem, miałem nawet kiedyś tak że raportowałem raz w tygodniu.

Teraz widzę jednak, że ktoś jakieś inne praktyki wprowadza.

Co Wy w ogóle o czymś takim myślicie? Już codziennie na Daily komuś wszystko tłumaczę, dokładnie opowiadam co zrobiłem, ale mimo to on jeszcze nieraz pyta czy "skończę na dzisiaj" na Teams prywatnie nieraz po południu.

Przez pierwszy miesiąc/dwa zareagowałem nadgodzinami które robiłem bez zgłaszania tego, teraz zaczynam mieć tego dość powoli stąd zdecydowałem się zadać pytanie na forum.


https://4programmers.net/Forum/Kariera/363827-pytanie_prywatnie_na_teams_o_status_zadania_poza_daily?page=1

#programowanie #praca
  • 44
via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@glos_zenady: Nie strach się odezwać, tylko pytanie jest bez sensu. To nie jest kładzenie bruku, żeby się dało na 100% określić, na kiedy będzie. Albo ma się zaufanie do pracownika, że się przykłada, albo nie ma to sensu. A ciśnięcie na skończenie dziś, pisząc po godzinach pracy, jest zwyczajnie chamskie. Efekt - coraz bardziej #!$%@? pracownik.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3