Wpis z mikrobloga

I jeszcze mój komentarz:

Koniec z przejściami przez drogi.

Przejście dla pieszych z sygnalizacją projektuje się na dwukierunkowej jezdni [...] na której prędkość maksymalna wynosi nie więcej niż 70 km/h


To co się będzie projektować na drodze poza miastem z limitem 90 km/h? Obecnie często można spotkać przystanek w szczerym polu z przejściem bez sygnalizacji(!!!). Zmiana wyklucza dodanie tam sygnalizacji albo będzie wymagała postawienia znaku ograniczającego prędkość, co nie poprawi bezpieczeństwa bo
@janekplaskacz: Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to przejścia dla pieszych na drogach wielopasmowych bez sygnalizacji to po prostu nie powinny istnieć bez względu na prędkość 50km/h czy nawet 30km/h, to na miniaturce przedstawione to istny kryminał. No ale lepiej kupić kilkadziesiąt nowych BMW i dronów i represjonować kierowców , zamiast poprawiać infrastrukturę ¯\_(ツ)_/¯