Wpis z mikrobloga

Wielce możliwe iż soundtrack do Disciples 2 nie jest aż takim arcydziełem jak tendo HOMM 2-5 gdzie 99% to arcydzieła. Niemniej jednak, muzyka w D2 ma też swój klimat. Jest mniej cukierkowy i baśniowy ale za to czuć tam mrok, powagę, opanowanie i smutek. O wiele bardziej podoba mi się przedstawienie Imperium w D2 (ludzie, archaniołowie, czarodzieje niż Przystań w Homm2-4 czyli zamek zardzewiałych rycerzy, robotów ze skrzydłami i innych ludzkich miękiszonów. Theme Imperium to absolutny sztos być może nawet lepszy niż podobny theme przystani z Homm4. W obu co prawda czuć smutek, spokój, powagę i przygnębienie ale to motyw imperium króluje i to bez partii wokalnych. Generalnie największym plusem D2 był właśnie ponury klimat który aż tak bardzo się postarzał w przeciwieństwie do grafiki (aagh te obleśne czerwony demony na polu bitwy).
#disciples2 #homm3 #homm3 #heroes4 #heroes3 #d2
Skorvez957 - Wielce możliwe iż soundtrack do Disciples 2 nie jest aż takim arcydziełe...
  • 14
@Aramil: U mnie część dźwięków przestała działać po wgraniu polonizacji ze steama ze względu na przyzwyczajenie z lat 2004-2010 choć dźwięki z oryginału też są świetne może lepsze niż po naszemu. W tamtych czasach polski język królował a muzyka na najwyższym poziomie była standardem a fabuła nie musiała być priorytetowa. Szkoda że Disciples 3 odbiegało od poprzedników a D4 Liberation to porażka bo nie wygląda jak D2.
@judasz99: Siwe dziadki z Imperium miały więcej krzepy od młodzików i pełen wachlarz szarości gdzie nie ma jednoznacznie złych czy dobrych. Szkoda że wymyślono 6 frakcji złożonej z orków, trolli, goblinów, etc. Szkoda też że niektore jednostki jak elementalista w oryginale są bezużyteczne.
@Skorvez_957_: anioly z herosa to roboty? Nie bylo takiej informacjibw grze.
Ja wlasnie przechodze kampanie po kolei disciples 2 i muzyka z d2 jest niepowtarzalna. Tworzy mroczny klimat, muzyka podczas walk troche tylko monotonna. Ale kazda bedzie monotpnna jak sie spedzilo setki godzin zarowno w h3 jak d2
@TomekNAUK: W grze nie ma o tym słowa ponieważ większość zmianek Sci-Fi zostało wyciętych w tym badziewna i recyklingowaa frakcja Forge. Sami twórcy zdradzają tę informacje np. wywiadach > In an interview with Gregory Fulton, one of the lead designers of HoMM3, it was stated by him that the Angels and Archangels are sophisticated robots created by the Ancients to exterminate Kreegans. A Diabły w starym HOMM 3-4 to kosmici