Wpis z mikrobloga

NIedawno pytałem, ale nie dostalem odpowiedzi, wiec zapytam jeszcze raz, tylko krócej:

W jaki sposób samemu nauczyć sie projektowania aplikacji mobilnych od zera? Bo zapewne nie wystarczy tylko projektowąć w figmie, tyko trzeba sie nauczyć jakichs rzeczy w stylu prototyupowania, reaserchu, itp. Prawda?

I drugie pytanie - o co mógłbym pytać programiste z ktorym współpracuje na stazu, zeby cokolwiek sie nauczyć w kontekście projektowania aplikacji?
Na ten moment modyfikuje istniejący design aplikacji ktorą on tworzy,. A potem mam tworzyć inną aplikacje od zera i chce sie dopytać kogoś kto sie na tym zna, jak do tego podejść, tak abym jakkolwiek przydał mi sie ten staż zebym mogl potem szukać jakiejś pracy w tym obszarze na juniorskie stanowiska

Dodam, ze jesli chodzi o projektowanie aplikacji to jestem calkowicie początkujący, ale ogolnie jesli chodzi o projektowanie graficzne, to cos tam wiem (skończyłem studia na takim kierunku) tylko ze jak dotąd uczylem sie projektowania pod katem logo, identyfikacji wizualnej, jakichs minimalistycznych plakatow, troche podstaw animacji i niezbyt skomplikownego modelowania 3d

#grafika #ui #ux #webdesign #grafikakomputerowa #figma
  • 20
zacząć od podstaw. Uxstarter.pl i lecisz


@dziendobrry: Troche to wygląda tak jakbym wpisal cokolwiek w google i nie ma nic o UI. Chce sobie chociaz ułożyć w głowie kolejnosć tego jak powinienem do tego podchodzić, co msze robić albo co moge ale nie jest to konieczne itp. czyli rzeczy ktore moze mi powiedziec ktos kto ma w tym jakies doswiadczenie.

Ale jeśli nie chcecie o tym mówić, to chociaz powiedzcie czego
@BrotatyChleb: A moze coś z Udemy? 45 dolarow to dla nas duzo, a dla kogos z usa czy zachodnij krajow niewiele, wiec zastanawiam sie nad jakością tego kursu. Moze lepiej szukac czegos w podobnej cenie, ale z polski