Wpis z mikrobloga

@supra107: pad od Xboxa > pad od PS.

Pad od PSa (ten nowy) ma fajne wibracje. Tyle. Układ, komfort: pad od MS

Odwrotnie myślą ci raczej średniozamożni, co nie mogą sobie pozwolić na wszystkie konsole i mocnego PC (porównanie oparte o doświadczenie), gdzie kupują z przyzwyczajenia PS. Taki ktoś ma tylko PS'a, więc poleca co ma

Żałosne
Atreyu - @supra107: pad od Xboxa > pad od PS. 

Pad od PSa (ten nowy) ma fajne wibr...

źródło: comment_1670193802IK7JH9MqGHr8QxqAsbbrQb.jpg

Pobierz
@Atreyu: sprzedaż nowej generacji xboxa polega w duzej mierze na wykastrowanej wersji a i tak nie przebilo plejaka. Poki co odstrasza mnie od ps5 cena, cena gier i to ze dobrze nawet nie ogralem ps4 a i na pa3 znajda sie tytuly do ukonczenia. Z pewnością latwiej byloby mi podjac decyzje o kupnie nowej konsoli mogąc przeniesc starsze tytuly cyfrowe na nowa platformę. Pod tym kątem klocek rządzi i nie wiem
@Atreyu: zdecydowanie. na plus do gier fabularnych adaptacyjne triggery (ale juz ich ksztalt jest fest slaby). przy uzytkowaniu DualSense czuje, ze mam cialo obce w rekach. pad od xboxa jest niewyczuwalny, swietnie sie sprawdza nawet przy dlugich posiedzeniach, a rozlozenie galek eliminuje jakiekolwiek "nachodzenie na siebie" palcow czy tez samych analogow i jest zwyczajnie wygodniejsze
@Reanef: nie ma się co branzlować do cyferek, bo zysk dla producenta to nie sprzedaż konsol

Ba, sprzedaż sztuk konsol, to minimalny zysk producenta (lub niewielka strata). Sprzęt sprzedaje się po kosztach. Zarabia się na grach/licencjach

MS zarabia i na Xboxie i na Gamepassie i na rynku PC. Wcale bym się nie zdziwił, jakby na koniec tej generacji wyszło że przychód z działu Xboxa wyniósł dużo więcej niż u Sonego, mimo
@Atreyu: Jak dla mnie to wygląda tak: początki analogów to był właśnie pad od Nintendo 64 gdzie wsadzili jedną gałkę centralnie i nie miało to żadnej ergonomii i pad analogowy od PlayStation, gdzie te analogi zostały dołożone tak jak to się dało najtaniej na istniejącym już padzie od PlayStation. I w tych czasach analogi były nowością i gry dopiero się do nich adaptowały, a gdy już się zaadaptowały to okazało się
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@supra107: Jeśli chodzi Ci o sam układ z pominięciem podziału pad od Sony/pad od Xboxa i skupieniu się wyłącznie na układzie gałek/przycisków to jeden uj. Lewy kciuk tak czy siak wędruje góra-dół między dpadem a analogiem¯\_(ツ)_/¯