Wpis z mikrobloga

Nareszcie udało się wrócić na #rower #szosa.
Dzisiejszy plan był taki, aby olać standardowe trasy, które znam na pamięć i pojechać, krajoznawczo, przed siebie.
Fajna to była przygoda. Chociaż asfalt w niektórych dał mi się trochę we znaki.
Na koniec musiałem pokręcić wokół domu, żeby dobić kilometr do tej sześćdziesiątki (mój nowy PB)
Za tydzień, jeśli pogoda dopisze, uderzam nad morze (òóˇ)
GrubyKapitan - Nareszcie udało się wrócić na #rower #szosa.
Dzisiejszy plan był taki,...

źródło: Screenshot_2023-04-09-17-06-01-240-edit_com.strava~2

Pobierz
  • 28
Dzisiejszy plan był taki, aby olać standardowe trasy, które znam na pamięć i pojechać, krajoznawczo, przed siebie.


@GrubyKapitan: W takim razie polecamy #kwadraty statshunters.com albo squadrats.com połączone ze stravą. Miłej zabawy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dodatkowo może się skusisz do wspólnej zabawy w # rowerowyrownik ;) Nie ważne ile jeździsz, ważne aby systematycznie dodawać kilometry do wspólnej zabawy.
@GrubyKapitan: MTB stary. MTB na szerokim kapciu z napędem 3x7 lub coś podobnego. Będziesz mógł jeździć pod górę, pod wiatr i na piachu w jednym momencie. A jak warunki pozwolą to będziesz mieć przełożenia do zasuwania. :)
@Mamut: W Belgii zmagam się tylko z wiatrem. Moje remedium to głowa w dół i ciśniemy.
Poza tym jakoś trafiło do mnie stosowanie. Nie wiem czy chodzi o prędkość, wygodę czy masę asfaltowych tras, ale naprawdę sprawia mi to masę frajdy.
Jak kiedyś, jazda na rolkach.
@GrubyKapitan: jak masz fajne ścieżki to spoko,ja na początku przygody wymeczylem się na rowerze bez amorów na oponach typowo na asfalt,mówią że MTB tylko do lasu ale ten typ roweru sprawdza się super w każdych warunkach i odkąd zmieniłem na ten właśnie to jazda daje mi max satysfakcji,poza miastem wjedziesz wszędzie a i w mieście wybiera ładnie krawężniki i nierówności,kwestia tylko odpowiednich opon
@ChcialemBycKimsInnym Dokładnie. Schwalbe Smart Sam w najwyższym wariancie (GG DD). Dobra na asfalt i na szutry. Nie nadaje się tylko za bardzo na błoto stricte. Ale i tak wciąga zdolnościami terenowymi każdą oponę trekkingową czy gravelovą. Oczywiście, nie śmiga po asfalcie jak gravel, ale nie boi się dziur czy krawężników. 2.1" robi robotę. Jakby się dało wcisnąć pod błotniki 2.35" to na takich bym jeździł. Trzeba tylko nabić w górny zakres ciśnienia