Wpis z mikrobloga

Jako że już nie jestem lekarzem to opowiem wam jak wyglądała moja praca w szpitalu na stażu.

O 8 przychodziłem do pracy i przez 7h wypełniałem papiery,ankiety,statystyki, numerowalem strony i drukowałem inne papiery. Kontakt z medycyną jakieś 15 minut na obchodzie i w trakcie wypisywania leków. Potem znowu dzwonienie i wypełnianie papierów. Łącznie 7k miesięcznie z dyżurami.

Szefowie rozni. Najczęściej mają cie w dupie i nawet nie chcą rozmawiać. Lekarze zajeci papierologią. Przez 5 msc. mój stan wiedzy po studiach znacznie zmalał. Regres był szybki. Z rzeczy praktycznych nie nauczyłem się niczego. Dużo dupogodzin do wysiedzenia na krześle. Na zabiegowkach co najwyżej Jako biologiczny hak. Nikt nie ma zamiaru niczego uczyć bo od tego są 60 letni specjaliści na kontraktach a 30 latek uważany jest za dzieciaka ktory musi swoje wycierpieć.
W specjalizacjach w ktorych mozna zarobic podejście mamy 100 na Pana miejsce i co nam Pan zrobisz. Szef może wszystko. Zachowanie jak w najuszexie.

6 lat zmarnowane

#medycyna #szpital #lekarze #zdrowie #edukacja #przegrywa
  • 27
  • Odpowiedz
@gracilis ludzie nie potrafia przejrzec na oczy, ze w wielu branzach jest beton, ktory nie pozwala innym dojsc do ich stautu, ktory zarezrwowany jest tylko dla nich i bliskich. Takie sytuacje zdarzaja sie nie tylko w branzy medycznej, ale i sadowej, samorzadowej, zwiazkowej, spoldzielczej. U mnie w okolicy lekarz dostaje 50 zl netto za wykonanie usg, a poszukuja kogos do poz, gdzie ma przyjac 4-5 osob na godzine za 200 brutto na
  • Odpowiedz
  • 11
@tekserew: wlasnie te limitu są jedynym co daje możliwość zdolny bo wygra konkurs na ograniczona ilość miejsc a bez limitów może kazdy czyli dla januszexu jakim jest szpital to nieograniczona liczba niewolnikow za gownostawke.

Pamiętaj. W medycynie nie liczy się jakośc ale czy ktoś ma pieczątkę
  • Odpowiedz