Wpis z mikrobloga

Seat Ibiza 2002


@Helonzy: kiedyś miałem seata ibizę ale chyba 97r. czy jakiś tam, silnik porsche system miał a czwórkę wbijałem nogą
fajne auto bardzo
z fartem
  • Odpowiedz
@Helonzy: To może być problem z układem paliwowym. Kiedyś w 1.2 MPI VAG miałem taki przypadek, że po kilku minutach pracy pompa po prostu już nie startowała.
W Twoim przypadku skupiłbym się na pompie paliwa lub immo.
  • Odpowiedz
  • 3
@Helonzy:

Miałem tak kiedyś takie objawy w starym Audi i problemem był immobilizer. Musiałem wysiąść, zamknąć auto kluczykiem, poczekać aż zgaśnie w środku światło. I później odpalał normalnie.
  • Odpowiedz
@Helonzy: Fabryczny immobliliser w tym roczniku jest wbudowany w licznik. I jak licznik nie startuje to nie wysyła odblokowania do ECU silnika. Bo odpalenie na chwilę i zgaśnięcie to w ten sposób działa immobiliser w vagach.
Więc licznik padł albo jego zasilanie. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
  • Odpowiedz
@Helonzy: pewnie zdechł zegar a on odpowiada za immo. Sprawdź bezpieczniki. Jeśli są ok to wymiana licznika, dopisanie kluczy i sparowanie tego z ECU silnika. Albo wywalić immo z ECU i bedzie zył, licznik wrzucasz jakąś używkę i po problemie. Jak byś potrzebował sterownik silnika bez immo to dawaj na priv :D
  • Odpowiedz
@Helonzy: Tylko też jakbyś wymienił licznik to trzeba będzie w nowym zaprogramować immobiliser do twojego kluczyka i ECU silnika. Ewentualnie zdezaktywować w ECU silnika albo wstawić emulatora immo (choć chyba już tam masz immo wersja 3 to nie wiem czy są do tego emulatory).
  • Odpowiedz