Wpis z mikrobloga

#lodz jest ktoś w stanie polecić jakiś ogarnięty, ale niedrogi serwis rowerowy? mam do wymiany chyba większość gratów poza ramą. ewentualnie w wersji budżetowej jakaś regulacja wszystkiego i ogarnięcie sprzętu po kilku latach nieużywania i stania w piwnicy.
  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
@sargento: coś takiego wymagałoby planowania z dużym wyprzedzeniem. ja nadal nie jestem pewny, czy w ogóle będzie mi się chciało ten rower wytargać z piwnicy.

@PiotrX1: pewnie można by uniknąć wymiany wszystkiego na raz. minimum to uchwyty na kierownicy i pedały oraz regulacja wszystkiego. pamiętam, że jak rower był w miarę systematycznie używany, to zmieniałem łańcuch, bo na najwyższych biegach potrafił się ślizgać po zębatkach. była to wtedy naprawa budżetowa
  • Odpowiedz
@bukszpryt: daruj sobie ten serwis. Nie będzie Ci się chciało chodzić do piwnicy po ten rower ;)
jak chcesz jeździć, to i na niewyregulowanym polecisz, a jak nie chcesz, to zakurzony rower już będzie wymówką, żeby go nie używać.
BTW co się psuje w rowerze od stania w piwnicy?
  • Odpowiedz
  • 0
@wujekKiziora: od samego stania raczej nic poza gumami, ale już wcześniej był dosyć zajechany, bo przez jakiś czas wszędzie jeździłem rowerem.

czy takie rzeczy jak uchwyty na kierownicę i pedały mają uniwersalne wymiary, czy będę musiał to zmierzyć przed zamówieniem nowych części?
  • Odpowiedz
@bukszpryt: oddawałam mój rower do Cykla na Starym Rynku jakieś 2 tyg. temu. Za nową stopkę, światło tył, przód, demontaż zepsutego dynamo, regulację kierownicy i hamulców, przesmarowanie łańcucha zapłaciłam 250 zł, 7 dni czekałam. Nie mam porównania, piszę dla orientacji.
  • Odpowiedz