Wpis z mikrobloga

@Hemo: no marszałki, co jest w nim zrytego ?

normalnie dwie arterie się krzyżują, tyle że jest więcej pasów niż po jednym

przesiądź się do MPK może jak nie ogarniasz xD
  • Odpowiedz
jak tylko zgasną światełka to kierowcy (zwłaszcza łódzcy) nie wiedzą kto ma pierwszeństwo.


@sargento: no popatrz jaki plot twist. To tak samo jak rowerzyści którzy po nadzianiu się na siodełko zapominają o przepisach ( zwłaszcza łódzcy ), a każde zwrócenie uwagi to jak rzucanie grochem o ścianę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
najfajniej jest jak sygnalizacja przestaje działać xD


@nieocenzurowany88: jak na każdym większym skrzyżowaniu, nie tylko w Łodzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wtedy to już działa misz masz, bo gdyby trzymać się przepisów kierowcy z Kopcińskiego i Śmigłego by nie wyjechali, a lewo i prawo skręty blokują środek przez co i tramwaje wzdłuż Piłsudskiego zalegają + również blokują przejazd. Jakiś czas temu był taki przypadek jak na 30
  • Odpowiedz
pamiętaj, że 70 procent pedalarzy ma PJ, więc to tylko nawyki.


@sargento: Powiadasz że pozostałe 30% "rowerzystów" to jeszcze większe ameby które nie potrafiły zdać prawka?
W zacnym gronie się uplasowałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°) doceniam Twoje samozaoranie.
  • Odpowiedz
Powiadasz że pozostałe 30% "rowerzystów" to jeszcze większe ameby które nie potrafiły zdać prawka?


@SeriousDude: hahahha, wszyscy operatorzy kierownicy w paseratti mają takie zawyżone poczucie wartości?
Im większy samochód tym większe ego, czy im droższy?
sargento - >Powiadasz że pozostałe 30% "rowerzystów" to jeszcze większe ameby które n...
  • Odpowiedz
@sargento: musisz mieć naprawdę jakaś traumę ( ͡° ͜ʖ ͡°) już nawet nie potrafisz na temat dyskutować tylko zaczynasz z d*py coś nowego byle by tylko od siebie uwagę odwrócić.

Już dla mnie ostatnio udowodniłeś jak bardzo tacy ludzie na dwóch kołach jak Ty mają mały światopogląd i widzą wyłącznie czubek własnego nosa, mają swoje racje i nie potrafią się przyznać do błędu. Już nie wspominając że
  • Odpowiedz
@sargento: Oczywiście że doczytałem, dlatego kontynuowanie tego samego nie ma celu - szczególnie gdy dialog jest prowadzony z Twoją osobą. Gdyby nie to że zareagowałem na ten post, świadomie byś wprowadził tamtego opa w błąd będąc w pełni przekonany swoich "racji". Ale nie, nadal żyjesz w swoim przekonaniu o niekompletnym oznakowaniu. Jeśli tak uważasz, napisz do ZDiT'u by to poprawili, bo Ty uważasz że jest źle - jak "poprawią", zasponsoruje Ci
  • Odpowiedz
@SeriousDude: więc dlaczego piszesz że się nie przyznaję do błędu? I dlaczego ZDiT miałby cokolwiek poprawiać skoro mają oficjalnie #!$%@? na ustawienie znaków D-6 przy "przejściach dla pieszych" przez DDR?
  • Odpowiedz
skoro mają oficjalnie #!$%@? na ustawienie znaków D-6 przy "przejściach dla pieszych" przez DDR?


@sargento: hi hi, taki psikus.
Nie spamujemy tym tematem tutaj. Jak masz obiekcje co do prawidłowości znaku D-6B przed przejściem na którym jest DDR ze znakiem A-7 dla rowerzystów, gdzie stwierdziłeś o "brakach" w prawidłowym oznakowaniu zgłaszasz do to ZDiT. Mają oni obowiązek udzielić Ci informacji/odpowiedzi na prawidłowo złożone zgłoszenie. Wiem że tego nie zrobisz, bo jesteś
SeriousDude - >skoro mają oficjalnie #!$%@? na ustawienie znaków D-6 przy "przejściac...

źródło: Opera Zrzut ekranu_2023-07-11_201410_www.google.pl

Pobierz
  • Odpowiedz
@amath: problem takich skrzyzowan jest taki ze wymagają minimum myślenia a jesli codziennie pokonuje je kilkadziesiąt tysięcy kierowców to dzwony będą co chwilę. Poprostu efekt skali, i nie chodzi tutaj o popisy kto jest lepszym kierowcą bo można jeździć najlepiej na świecie i zginąć bo baba w suv pisząc sms nie zaczai skrzyżowania. Dlatego drogi powinno się budowac idioto odporne i unikać takich "filtrów" bo to ze debili na drogach jest
  • Odpowiedz