Wpis z mikrobloga

Cześć! Szukam auta, jestem zagubiony, pomóżcie. Oglądałem dzisiaj Toyotę Corollę, ale furory nie robi, wykluczyłem. Wpadł mi w oko też Ceed/xCeed, ale chętnie poczytam Wasze sugestie, jestem zielony

- do 90-100k PLN
- używane, conajmniej 2019, najlepiej aktualny model, atutem będzie ważna gwarancja
- kompakt albo trochę większe, nie mniejsze niż Golf IV hatchback. Napewno nie combi, jeżeli sedan to nie za długie. Kierowca 190cm
- przyzwoicie dynamiczne, conajmniej 150KM
- przebieg do 100k km
- benzyna (albo hybryda), najlepiej automat
- to co najważniejsze: w miarę bezawaryjne
- bogate wyposażenie, przyjemne nowoczesne wnętrze, android/apple auto.
- nie dziadkowóz, nie januszowóz
- głównie jazda po mieście, kilka razy w roku >150km, może raz w roku więcej niż 1000 km
- parkowanie pod chmurką pod blokiem

#jakieauto #samochody #motoryzacja
  • 26
  • Odpowiedz
Wpadł mi w oko też Ceed/xCeed, ale chętnie poczytam Wasze sugestie, jestem zielony


@AdiLDZ: KeKe + kia -> google. ( ͡° ͜ʖ ͡°) chyba, że używka to jeden uj. kia to kia jak trafisz to dział, jak nie to nie loteria

- do 90-100k PLN


@AdiLDZ: za tyle plus minus to nowego captura ogarniesz
  • Odpowiedz
@Anonalia: no jak pare lat musisz odkladac na 100k to raczej takie auta nie sa dla ciebie a predzej kilkunastoletnie wypierdziane ;p
rozejrzyj sie na ulicahc pelno aut jezdzi za 150-200k
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum:

Samochód nowy to najgorsza inwestycja.

Sprawdzić czy jest rok 202X ( ͡° ͜ʖ ͡°)

albo w kredycie

To nic nie zmienia. I tak trzeba go dostać i spłacać.
Ale fakt, prawie nikt nie kupuje za gotówkę
  • Odpowiedz
no popatrz a mogłeś je zainwestować w coś co nie traci. Samochód nowy to najgorsza inwestycja.

@mpetrumnigrum: Ja j3bie skąd sie tacy ludzie biorą jak ty. Znajdź mi proszę inwestycję która bez większego ryzyka zarobi mi ponad 10% po podatkach.
Czemu 10%? Bo RRSO na kredyt/leasing/najem i inne goowno to właśnie 10% w tej chwili
  • Odpowiedz