Aktywne Wpisy
Headcrab_B +71
My tylko chcemy wysłać was na śmierć. Czy naprawdę wymagamy od was tak wiele?
#wtf #bekazpodludzi #bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja #4konserwy #neuropa #pieklokobiet
#wtf #bekazpodludzi #bekazprawakow #bekazkonfederacji #konfederacja #4konserwy #neuropa #pieklokobiet
Poldek0000 +145
#ciekawostkihistoryczne
Czemu schody były lewoskrętne? Aby broniący "wieży" mogli brać zamach , za to Ci z dołu mieli to mocno utrudnione + ciężko zachować równowagę.
Czemu schody były lewoskrętne? Aby broniący "wieży" mogli brać zamach , za to Ci z dołu mieli to mocno utrudnione + ciężko zachować równowagę.
Wiem rozszerzalność cieplna płynu itp, ale czy to normalne? Silnik mi się nie przegrzewa, choć tego nie wiem, bo nie mam wskaźnika temperatury tylko kontrolkę na desce.
Uszczelkę pod głowicą też wykluczam. Majonezu po korkiem nie ma, a w płynie chłodniczym nie ma spalin.
Corsa D
1.4 90km
Z 14 XEP
#pytanie #mechanikasamochodowa #mechanika #samochody #opel
Test robiłeś taki z menzurka i barwiącym płynem?
Sprawdzałeś czy ciśnienie rano w zbiorniczku na przykład jest jeszcze jak korek odkręcasz?
Zimą miałem dziurę w jednym wężu + wymieniany miałem termostat oraz płukany układ.
Wcześniej miałem żółty, a teraz mam czarny. W każdym bądź razie dziwnie się go zakręca, bo on się kręci jakoś dziwnie. Nie wiem jakby miał nieskończony gwint, ale ciśnienie trzyma.
Ale jak go odkręcam jak trochę ostygnie to zasyczy troszeczkę, ale dobra sprawdzę z tym korkiem.
A korek powinien być dokręcony do końca? Bo go kręcę kręcę o końca nie widać. A jak odkręcam to tak samo, pół minuty muszę kręcić i ciągnąć do góry
Przyjechałem dziś do domu o 19 - teraz jest 22:30 i byłem sprawdzić poziom i jest super. Nie za dużo nie za mało, a myślałem, że trzeba będzie dolać Korek o dziwo da się dokręcić do końca tylko trzeba go dociskać. No nic zobaczymy co będzie
UPDATE. Poziom płynu jest cacy po dokręceniu korka, ale teraz się jeszcze okazało, że płyn #!$%@? przez wąż. Na zdjęciu widać zardzewiałą opaskę zaciskową. W dodatku z nawiewów leci niestabilne powietrze. Po ustawieniu na 25-26 stopni przez chwilę wali ciepłem, a później letnim.
Woda kapie na pasek, a na dole silnika jest kałuża z płynu chłodniczego. No także tego...