Aktywne Wpisy
mirko_anonim +9
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem załamana. Podczas kłótni wykrzyczałam mu że ma małego. Zależy mi na nim, ale wczoraj ostro się pokłóciliśmy a ja tak mam, że jak się wkurzę to wszystko wygarniam i powiedziałam że ma małego i nigdy mi dobrze nie było i nawet go nie czuje. Załamał się, nie gadamy ze sobą, unika mnie. Jak to odkręcić??
Będzie już trzeci tydzień jak się do mnie nie odzywa. Byliśmy ze sobą
Jestem załamana. Podczas kłótni wykrzyczałam mu że ma małego. Zależy mi na nim, ale wczoraj ostro się pokłóciliśmy a ja tak mam, że jak się wkurzę to wszystko wygarniam i powiedziałam że ma małego i nigdy mi dobrze nie było i nawet go nie czuje. Załamał się, nie gadamy ze sobą, unika mnie. Jak to odkręcić??
Będzie już trzeci tydzień jak się do mnie nie odzywa. Byliśmy ze sobą
erni13 +45
Nie no to jest hit xD Nasza wykopowa prostytutka zaręczona chwilę po rozstaniu z wykopkiem i do tego wali takie teksty xD
#zwiedzamyswiatprostytucjizkleboldswaifu #kleboldswaifu #zwiazki #divyzwykopem
#zwiedzamyswiatprostytucjizkleboldswaifu #kleboldswaifu #zwiazki #divyzwykopem
Komentarz usunięty przez autora
@happy_shroom: masz rację, zmienili zapis w regulaminie wczoraj, pierwsza wersja nie uwzględniała tego
Ten model jest kompletnie bez sensu i ja nie wiem co za idiota go wymyślił.
wystarczy poczytać o co chodzi i wykonać obliczenia jak przekłada się to na opłaty teraz a jak było przedtem
jest kilka rzeczy które mogą stworzyć problem, ale raczej to ogarną
XD
Jeśli chcą sciągać kasę to zamiast wprowadzać opłatę od instalacji powinni wprowadzić opłatę od kupionej kopii gry, ale taki system już chyba mają xD
Skoro już się wycofali z pomysłu nabijania opłat za ponowne instalacje (dopiero dzisiaj o tym napisali) to znaczy, że ten podatek najbardziej dotknie gry mobilne. Bo niektóre studia są w stanie
@happy_shroom: Czyli praktycznie dla wszystkich którzy mają przychody pozwalające na przeżycie z tworzenia gier xd
@happy_shroom: no właśnie wychodzi na to, że w przeciwieństwie do Ciebie przeczytałem
zakładam, że wiesz, że w przypadku dużych gier (a właśnie w nie jest celowana ta zmiana) prowizja unity wyniesie ZNACZNIE mniej niż wynosiła by w przypadku używania unreala i jego 5% (pomijając to, że unity nakada jednorazową plate a unreal pobiera 5% od zysków co miesiąc)
porównaj sobie cenę prowizji używając unity pro i unreal
i odrazu mówię,
obecny system to proszenie się o bankructwo
a bez unity więcej ludzi będzie w dupie niż z nowym system płatności
@happy_shroom: Jak nie pobierze? Pobierze od limitów które są ustalone tylko od pobrania a nie od reklamy. Przy grach mobilnych w modelu freemium żeby mieć zyski trzeba mieć setki tysięcy albo miliony pobrań, przy tym modelu robienie gier mobilnych nie ma sensu.
@happy_shroom: to pokaż mi tabelkę przy założeniu że jeden użytkownik generuje średnio 0.2$, pobiera grę wiele razy na wiele urządzeń, dodatkowo doliczając pirackie gry i zwroty.
Ta tabelka prezentuje wyidealizowany przykład bez realnego zastosowania.
#!$%@? z tym, że pobiera wiele razy na wiele urządzeń albo piraci skoro unity nalicza opłatę tylko w przypadku PIERWSZEJ unikalnej instalacji a piraty nie są brane pod uwagę
ktoś kto pobiera grę freemium i gra w nią reguralnie przez parę dni wygeneruje znacznie więcej zysków niż te 20 centów ( któryś raz powtarzam, że nikt kto profesjonalnie robi gry nie używa darmowego unity czyli zamień to
@happy_shroom: Wiara w zamknięty model który jest odporny na nadużycia, brak czasu na adaptację, port na inny silnik, zmianę umów np z wydawcą itp. Monopolowe zagrywki w celu ubicia konkurencji - Applovin. Ale pomijając to ten system po prostu nie ma sensu i przykładów jest wiele jak np promki, zejście z ceny, przejście na f2p to może być koniec