Aktywne Wpisy
mirko_anonim +9
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem załamana. Podczas kłótni wykrzyczałam mu że ma małego. Zależy mi na nim, ale wczoraj ostro się pokłóciliśmy a ja tak mam, że jak się wkurzę to wszystko wygarniam i powiedziałam że ma małego i nigdy mi dobrze nie było i nawet go nie czuje. Załamał się, nie gadamy ze sobą, unika mnie. Jak to odkręcić??
Będzie już trzeci tydzień jak się do mnie nie odzywa. Byliśmy ze sobą
Jestem załamana. Podczas kłótni wykrzyczałam mu że ma małego. Zależy mi na nim, ale wczoraj ostro się pokłóciliśmy a ja tak mam, że jak się wkurzę to wszystko wygarniam i powiedziałam że ma małego i nigdy mi dobrze nie było i nawet go nie czuje. Załamał się, nie gadamy ze sobą, unika mnie. Jak to odkręcić??
Będzie już trzeci tydzień jak się do mnie nie odzywa. Byliśmy ze sobą
erni13 +45
Nie no to jest hit xD Nasza wykopowa prostytutka zaręczona chwilę po rozstaniu z wykopkiem i do tego wali takie teksty xD
#zwiedzamyswiatprostytucjizkleboldswaifu #kleboldswaifu #zwiazki #divyzwykopem
#zwiedzamyswiatprostytucjizkleboldswaifu #kleboldswaifu #zwiazki #divyzwykopem
unreal pobiera 5% od łącznego zysku wszystkich gier
unity pobiera opłatę od GRY
czyli możesz mieć 10 gier które wygenerują 150000 USD zysku i w przypadku unity nie zapłacisz nic (poza licencja 2k USD, ale nie jest obowiązkowa)
unreal by pobrał już 25k USD
@happy_shroom: No tak średnio bym powiedział. To jest per gra, a nie per studio
@happy_shroom: Musisz podlinkować który artykuł o tym mówi, bo nic tu nie widzę o rozliczeniach
@maad: dobra, sorry mój błąd, ale to nie zmienia pozostałych punktów
a w przypadku unreala zapłaciłbyś 5% od tego
@happy_shroom: możesz mi wyjaśnić skąd unity wie czy gra jest piratem albo użytkownik zainstalował grę na dwóch swoich telefonach?
@happy_shroom: to
@happy_shroom: chyba jako osoba z hru xd tak średnio wierzę że jako programista , skoro nawet nie wiesz, że średnio możliwe technicznie jest rozróżnienie że strony unity wielu instalacji jednego użytkownika jeżeli zmieni telefon, zainstaluje grę na innym telefonie albo będzie piratem, albo jak łatwo oszukać system xd
@happy_shroom: Boże xd oczywiście bo powszechnie wiadomo, że średnia przychodu z jednego użytkownika mobilnego to 1000$ a nie centy
@happy_shroom: Among Us na mobilki utrzymuje się z reklam, przekracza 200k usd i ma ponad 500mln pobrań na androidzie. Ich revenue za 2021 to ~80 mln za wszystkie platformy. Więcej przykładów chcesz?
co ten przykład miał udowodnić?
że gra która miała swój boom kilka lat temu ma dużo pobrań i przychodu?
dobra w y j e b a n e szkoda mi już na ciebie czasu
studia wiedzą, że unity nadal się im opłaca i nie przejdą na inny silnik,
Komentarz usunięty przez autora
mogli by po prostu brać % od zysków
pewnie było by drożej niż opłata od instalacji, ale za to bez niedomówien i misinformacji
mogli by po prostu brać % od zysków
pewnie było by drożej niż opłata od instalacji, ale za to bez niedomówien i misinformacji
Unity było w stanie stworzyć jeden z najbardziej zaawansowanych silników graficznych i wiedzą co robią wprowadzając nowy system oraz są świadomi jakie mogą być potencjalne jego niebezpieczeństwa i jak mogą temu zapobiec (akurat łatwo da się sprawdzić czy gra jest piratem)
@happy_shroom: jeszcze nigdzie nie widziałem informacji która przeinacza to co unity przekazało.
Nie odpowiadasz na żadne rzeczowe argumenty, które podnoszą deweloperzy, które są źródłem ich zwątpienia i o których ja tu piszę, tylko się pienisz, wymyślasz, że się znasz, mimo że piszesz brednie, albo podajesz skrajne przypadki i oburzasz się jak ktoś
@happy_shroom: Dokładnie to i z ich świetnym systemem opłata za pobrania z mobilek byłaby większa niż ich revenue za wszystkie platformy. Inny przykład - wrzucasz grę na epic store, doczłapałeś się do tych 200k i epic wrzuca twoją grę za free(bo mogą i robią to co weekend z różnymi grami) gdzie pobrania
Powiadasz, że pracowałeś/pracujesz przy mobilkach, a piszesz straszne bzdury.
Praktycznie każda średnia gra mobilna osiągnie limity wyznaczone przez Unity, bo 1m pobrań to jest tyle co nic, a obrót w roku w wysokości $ 1m to też żadne osiągnięcie.
Wbrew pozorom najbardziej oberwą te mniejsze studia, które działają na mniejszej ilości instalacji, bo większe sobie odbiją to kosztem, który jest powyżej miliona pobrań.
A wystarczyłoby, żeby dali koszt $0,005 za