Wpis z mikrobloga

  • 591
@MOSS-FETT: I Morrowind, Dodano nowy wpis w dzienniku: Idź na północ od Balmory, a może na południe? Tam będzie kamień i drzewo, skręć o 460* i idź prosto aż trafisz na kolejny kamień. Wspominałem że to obszar wielkości mapy w gothicu pokryty kamieniami? Tam będzie wejście do grobowca przedupconych turbowampirów. Przynieś stamtąd widelec.
  • Odpowiedz
@Panas: Nie zapominajmy o Soulsach. Masz tu questa, #!$%@? wie co masz zrobić i gdzie, jak pogadasz z innym przypadkowym NPC, to ja sobie tu umrę.
  • Odpowiedz
@arkan997: Nowe gry be like... Chyba największą wada wiedzmina 3 to właśnie wiedzminskie zmysły. Nie musisz absolutnie myśleć. Po prostu gra opowiada historię i tyle. Nie musisz nic rozkminiac bo rzeczy istotne zaczynają świecić.
  • Odpowiedz
@arkan997: Dlatego przestałem grać w rpgi bo stały się symulatorami podążania za wskaźnikami i patrzenia w minimapę

Soulsy mają z kolei odwrotnie i jak nie spełnisz jakiegoś z dupy wymogu(np. zabijesz bossów nie w te kolejności co trzeba) to cały quest idzie się #!$%@?ć i jak chcesz go zrobić to rób nowy run xD
  • Odpowiedz
@Panas: w Morrowinda grałem na długo przed tym jak we wsi był dostępny internet. Założyłem sobie zeszyt żeby notować ci i gdzie sprawdzałem i rozkminiać wskazówki, bo nie mogłem się czasem połapać.

Pie#dolone ucho igielne!
  • Odpowiedz
@Panas: jak ogrywalem Morrowinda to po jakimś czasie znałeś wszystkie skrzyżowania, drogi, skróty itp.

Szybka podróż była tylko w gildii magów, resztę musiałeś biec, przez to znałeś całą mapę, a po jakimś czasie wszystkich z imienia co mogli ci coś załatwić. Rozumiem dlaczego zrobili ułatwienia. Mało kto chce poświęcać dziesiątki godzin na poznanie gry. Teraz wpadasz walczysz, bierzesz co trzeba i idziesz dalej.
  • Odpowiedz
  • 5
@Panas

@MOSS-FETT: I Morrowind, Dodano nowy wpis w dzienniku: Idź na północ od Balmory, a może na południe? Tam będzie kamień i drzewo, skręć o 460* i idź prosto aż trafisz na kolejny kamień. Wspominałem że to obszar wielkości mapy w gothicu pokryty kamieniami? Tam będzie wejście do grobowca przedupconych turbowampirów. Przynieś stamtąd widelec.


Do dziś pamiętam jak szukałem jakiegoś artefaktu po całych rujnach, chyba to było koło zębate xD albo
  • Odpowiedz
  • 38
@Panas: @j3sion @BardGT a kingdom come deliverance? szczególnie w trybie hardcore, gdzie nawigujesz po mapie BEZ wskaźnika, tylko rozglądając się dookoła, po k.wa gęstym lesie. albo misja gdzie szuka się obozu bandytów, tylko przy użyciu pijackich zeznań jakiegoś chłopa. albo szukanie heretyków przy użyciu zeznań świadka torturowanego przez kata. 11/10. nowe gry tez potrafią dać w kość :D
  • Odpowiedz
Do dziś pamiętam jak szukałem jakiegoś artefaktu po całych rujnach, chyba to było koło zębate xD albo jak trzeba było użyć lewitacji, żeby dostać się do maga na szczycie wieży.


@deziom: To była dwemerowa łamigłowka. Jaskinia została zaprojektowana tak, że pomimo położenia praktycznie na samym początku to znajdowało się ją na samiutkim końcu. Wiem bo sam tak miałem i znam pare osób które miały podobnie. Mistrzostwo tworzenia lokacji. Jedna z najgorszych
  • Odpowiedz
@prostychuop:

przecież mozesz je wyłączyć w ustawieniach?


Ale questy zostały zaprojektowane z myślą o używaniu zmysłu pająka, a w chociażby wspomniany gothicu nie. tam każdy istotny przedmiot będzie w charakterystycznym miejscu, żebyś mógł go znaleźć po samym opisie NPC, a w wiedźminie może to być rozklekotana skrzynia taka sama jak 20 innych w wiosce
  • Odpowiedz
@arkan997: to jeden z powodów dla których bardzo podobała mi się Zelda Breath of the Wild. Znaczniki questów pokazują nie gdzie masz iść, tylko gdzie jest obecnie NPC, który Ci dał zadanie. A NPC wskazuję ci drogę mówiąc "na zachód od bliźniaczych gór" albo wskazuje ci ręka na miejsce widoczne na horyzoncie.
  • Odpowiedz