Wpis z mikrobloga

  • 0
dosyć. Po za tym luks (mechanicznie), bo chip #!$%@?


@GeDox:nie seria 105KM chciałbym żeby turbo szybciej wstawało przebieg 250k km osprzęt w orginalny tak jak z fabryki wyjechał
  • Odpowiedz
@Adi_dasek: Ja tam się nie znam ale dobry chip tuning to delikatna regulacja turbo na dole i duza w wyższych obrotach

Na ktorym kanale mówili ze dowalenie dużego doładowania na niskich obrotach to proszenie sieni przedwczesna awarie
  • Odpowiedz
da rade zrobić żeby szybciej wstawało ? turbo orginał z garreta z 250k km seria 105km


@Adi_dasek: da radę, zmień turbo.. poza tym, przestań męczyć te biedne 1.6 TDI ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Adi_dasek: dobry przekaz leci, ładnie się turbo słucha

@GeDox a który diesel i na której turbinie osiąga zadany ("pełny") boost wcześniej niż 2k rpm? ja jeszcze takiego nie widziałem, a mam w garażu idealnie utrzymane M57 i N57, oba na hybrydach które wstają ładniej niż seria ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@czlowiek-z-bagna: na razie to przydałby mi się ktoś z vcds-em ( ͡° ͜ʖ ͡°) mechanika swojego nie chcę męczyć bo stwierdzi że wydziwiam a mam taki problem-nieproblem w sumie
1.4 bky, jak mi auto wychodzi z trybu otwartej pętli i włącza się sonda lambda to chwilowo dostaje megamuła i jak już sonda koryguje mieszankę to ma słabszą reakcję na gaz i jest strasznie tępy poniżej 1500 rpm,
  • Odpowiedz
@xardas_pl: cały VAG, a tu przykłady:
- passat b7 1.6 tdi 1500obr
- passat b7 2.0 tdi 1700obr
- audi a6 c7 3.0 tdi 1400obr

Diesel, który nie ma pełnego momentu od dołu to gówno, a nie auto. Slowa Kiviego, ma 100% racji.
  • Odpowiedz
@xardas_pl: cały VAG, a tu przykłady:

- passat b7 1.6 tdi 1500obr

- passat b7 2.0 tdi 1700obr

- audi a6 c7 3.0 tdi 1400obr


VAG lubi tak sobie czarować z tymi parametrami ale kreski na hamowniach zupełnie tego nie potwierdzają (serio - sprawdź. każdy z tych motorów R4 robi max moment przy ~2200-2500 a 3.0 TDI nawet wyżej). a jakbym był złośliwy to bym jeszcze dodał, że osiągi na drodze
  • Odpowiedz