Aktywne Wpisy
Saddam_Husajn +1533
Ostatnia cyfra po zaplusowaniu powie Ci jak przejdziesz przez kryzys w IT:
1. ZOSTAJESZ W IT - to samo stanowisko i ta sama stawka
2. WYLATUJESZ Z IT - zbierasz szparagi w Niemczech
3. ZOSTAJESZ W IT - awans i wyższa pensja
4. WYLATUJESZ Z IT - pracujesz na na słuchawce (wciskanie umów)
5. ZOSTAJESZ W IT - degradacja i niższa pensja
6. WYLATUJESZ Z IT - ostatniego dnia pracy robisz Magika
1. ZOSTAJESZ W IT - to samo stanowisko i ta sama stawka
2. WYLATUJESZ Z IT - zbierasz szparagi w Niemczech
3. ZOSTAJESZ W IT - awans i wyższa pensja
4. WYLATUJESZ Z IT - pracujesz na na słuchawce (wciskanie umów)
5. ZOSTAJESZ W IT - degradacja i niższa pensja
6. WYLATUJESZ Z IT - ostatniego dnia pracy robisz Magika
mickpl +240
Krążą ploty, że Hetman się ewakuuje z MR tak czy inaczej. No to zgłaszam się na wakat XD
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
Strasznie podobają mi się Ducati monster, zarówno te starsze z okrągłą lampą jak i te nowsze ale pojawiła się mała wątpliwość. One wszystkie chyba mają suche sprzęgło, a obiło mi się o uszy że to nie za bardzo do miasta i przeciskania się w korkach. Podobno samo V2 też nie bardzo do tego.
Na grupie Ducati dopiero co widziałem też wpis gościa z nowym Panigale któremu #!$%@?ło sie tak sprzęgło po 4k kilometrów. Także zacząłem się bać że jeśli kupiłbym sobie któregoś Monstera do miasta to byłoby co chwila coś ze sprzęgłem. Czy te obawy są podstawne? Czy faktycznie suche sprzęgło i V2 nie nadają się za bardzo do miasta?
#motocykle
Nie marudź tylko bierz :)
są zady i walety, z zalet to w zasadzie wszystko odnosi się do jazdy wyczynowej torowej, tam te przewagi mają znaczenie
dlaczego nie za bardzo do miasta ? bo łatwo takie sprzęgło przegrzać, szczególnie w mieście, szczególnie w dużej V2 gdzie przy manewrach na małej prędkości tym sprzęgłem dużo się pracuje
jak pracuje zbyt gorące szybciej się zużywa, a
W japsach wsiadasz na moto, w ducach wsiadasz "w motocykl" wg mnie daje to znacznie lepszą kontrolę i fun z jazdy.
Sporo pierdół elektrycznych pasuje od Fiata :-)
Gx
Poza tym na pierwsze moto to panigale V4R lepiej sobie odpuść. Monsterek na debiut to świetny pomysł. Obecnie mam 797, wcześniej 696 (pierwsze moto). Ważne by kupić dobrą, pewną sztukę i o nią dbać, a będziesz zadowolony z ducati.
Ja nie miałem nigdy nic innego niż Ducati i za każdym razem jak jadę jakimś japońcem to z bananem na ryju wracam do mojego V2. Nie ma co się obawiać, fakt, eksploatacja może kosztować trochę więcej, ale coś za coś.
Największa wada,