#motocykle
mam prawo jazdy na motor, ale nie jeździłem 10 lat (zdałem prawko, ale nie kupiłem motoru). Chcę teraz kupić motor (raczej nowy), jaki polecacie na pierwszy motocykl?
mam prawo jazdy na motor, ale nie jeździłem 10 lat (zdałem prawko, ale nie kupiłem motoru). Chcę teraz kupić motor (raczej nowy), jaki polecacie na pierwszy motocykl?
wiktorbo via Wykop
- 1
@vaneck: nikt nie powiedział, że się wywróci, skąd wy bierzecie takie teorie. Przy czym nowe moto mają IMU, abs z opcją coreringu i jest się na nich dużo trudniej wywrócić. Jak ma kasę niech bierze nowe + AC i tyle.
wiktorbo via Wykop
- 2
@vaneck: weź.
1. Masz mapy, skręcasz sobie nawet takie 115 konne moto na 80 i jedziesz na spokojnie bez szarpania.
2. Masz dużo większy margines błędu, możesz walnąć w klamkę w zakręcie, nie musi robić przygazówek (QS góra/dół) więc prędzej się skupi na pozycji na moto, liniach, zwłaszcza na początku.
3. Nawet jak kupi 200 konne moto i będzie zamulał to jego sprawa - jak go stać to uj nam do
1. Masz mapy, skręcasz sobie nawet takie 115 konne moto na 80 i jedziesz na spokojnie bez szarpania.
2. Masz dużo większy margines błędu, możesz walnąć w klamkę w zakręcie, nie musi robić przygazówek (QS góra/dół) więc prędzej się skupi na pozycji na moto, liniach, zwłaszcza na początku.
3. Nawet jak kupi 200 konne moto i będzie zamulał to jego sprawa - jak go stać to uj nam do
wiktorbo via Wykop
- 3
@vaneck: nie szkoda kasy, ja już dzisiaj nigdy nie kupiłbym motocykla bez imu, chociaż takim "zwykłym" umiem jeździć.
Dla mnie absurdem jest, że kupujesz sprzęt na 2 kołach, dużo bardziej niebezpieczny i elektronika ratująca dupe to "bajer". Dlaczego przy osobówkach nikt nie doradza sprzętów bez ABSu już? Gdzie tam ryzyko jest dużo mniejsze?
Dla mnie absurdem jest, że kupujesz sprzęt na 2 kołach, dużo bardziej niebezpieczny i elektronika ratująca dupe to "bajer". Dlaczego przy osobówkach nikt nie doradza sprzętów bez ABSu już? Gdzie tam ryzyko jest dużo mniejsze?
wiktorbo via Wykop
- 1
@pearl_jamik: imu to zestaw żyroskopów, które powodują, że elektornika wie w jakiej pozycji jedziesz i dostosowuje działanie elektroniki względem tego. Czyli motocyklem z IMU i ABS cornering walisz w zakręcie w hamulec jak coś zobaczysz a nie się zastanawiasz jak odprostować i ominąć.
wiktorbo via Wykop
- 0
@vaneck: wywalił bo jeździł jak debil, sam o tym filmik nakręcił, teraz jak sam powiedział uspokoił się. Druga rzecz, Japonia jest lata świetlne za Europą w temacie elektroniki, z resztą ta Afryka to był stary model bez imu właśnie. Trzecia rzecz, co mogła elektronika pomóc jak zapierniczał wielkim ADV na cienkich kołach bez hamulców trąc podnóżkami co zakręt? Poduszki powietrzne ostatecznie wystrzelić?
Dzisiaj było takie double trouble grane.