Wpis z mikrobloga

@Wierzbek: CS to stan umysłu, 300FPS to za mało a monitor pewnie 75Hz, a nawet jeżeli 240Hz bo matkojebca Pasha powiedział że tylko na takim jest się pro graczem to i tak to 300FPS spokojnie pod niego starcza.

Tego nie da się zrozumieć, gracze CSa myślą że jak mają dziesięciokrotną nadwyżkę FPSów to nagle będą grać lepiej, wszystko jest problemem tylko nie ich umiejętności. A co taka nadwyżka daje? Oni sami
@supra107: teraz 240hz, jak miałem 75hz i podkręciłem go aż na 82hz to ewidentnie czułem różnicę.
To jest kwestia jak dużo grasz, jakie masz doświadczenie.
Nadwyżkę fps na 240hz też czuć a to czy kowalski to wykorzysta na swoją korzyść to nie wiem, ale czuć, że jest płynniej
Człowiek się przyzwyczaja do lepszego, już nie jaram się 240hz bo to dla mnie normalne, na początku był zachwyt jak to płynnie śmiga,
@penknientyjerz: Z czego nadwyżka FPSów jedynie może pomóc w mniejszym input lagu, ale tutaj masz jeszcze takie kwestie:

-Jeżeli monitor ma 240Hz to jakiekolwiek poprawy płynności obrazu to placebo bo monitor może wyświetlić tylko 240FPS
-Producenci kart graficznych mają ustawienia do zmniejszania input lagu w grach na poziomie sterownika, u Nvidii jest to tryb niskiego opóźnienia, i to da większą poprawę niż nadwyżka FPS
-Jeżeli CS2 nigdy nie schodzi poniżej 240FPS
supra107 - @penknientyjerz: Z czego nadwyżka FPSów jedynie może pomóc w mniejszym inp...
I teraz takie pytanie: czy to 300FPS na 240Hz faktycznie ma aż taki duży wpływ na to jak dobrze grasz, czy po prostu dążysz do mitów społeczności w wierze że dzięki większej ilości FPS będziesz grać lepiej?


@supra107: na 240 Hz korzyści z 300 fps są mniejsze, ale na monitorze 60 czy 75 Hz w GO od razu czułem spadek płynności przy fps <120.

Nadwyżka fps to żaden mit, po prostu