Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć!

Mam pytanie, a nie mam się kogo doradzić.

Od urodzenia jestem nieśmiałym dzieckiem, nigdy nie porywałem tłumów ani nie miałem wielkiej grupy znajomych. Były znajome twarze, ale nigdy nic więcej. Nie było to nigdy dla mnie problemem, zawsze wolałem siedzieć w bezpiecznym domu przed komputerem niż spotykać się z kimś.

Teraz mam 24 lata, studiuję zaocznie (kończę) i pracuję w tygodniu. Na dzień dzisiejszy nie mam ani jednej realnej osoby, z którą rozmawiam czy utrzymuję regularny kontakt. Z rodziną kontaktu też nie utrzymuję (z wyjątkiem rodziców z którymi mieszkam) – nawet SMS z życzeniami nie wysyłamy (nie mam do nich numeru telefonu ani oni do mnie).
Moim jedynym znajomym jest kolega z Discorda, który mieszka w Norwegii. Poznaliśmy podczas grania i okazało się, że mamy wiele wspólnego. Jesteśmy w podobnym wieku, pracujemy w tej samej branży, lubimy te same gry i mamy bardzo podobne podejście do życia. Oprócz niego nie mam nikogo więcej. Ten gość wie o mnie więcej niż ktokolwiek inny.

Wszystko było super, prowadziłem spokojne, stabilne życie. Do wczoraj, kiedy to moja matka uznała, że nakrzyczy na mnie bo powiedziałem jej prawdę. Zapytała kiedy w końcu zacznę spotykać z się z ludźmi i zapraszać dziewczyny bo jestem coraz starszy i będzie mi coraz trudniej kogoś poznać. Odpowiedziałem jej, że nie będę mieć dziewczyny ani znajomych i w zupełności wystarczy mi to co mam obecnie bo jestem szczęśliwy. Matka zaczęła krzyczeć i robić awanturę, że nie myślę o przyszłości ani dorosłym życiu.