Wpis z mikrobloga

Cities Skylines 2 u typa przy mieście 200k populacji RTX4090 pobiera prawie 400W mocy xD
A ludzie tak bronili na reddicie że tak ma być, że gra jest dobra tylko w dupach graczom się poprzewracało. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/comments/17vdev4/my_city_of_200k_has_300kmonth_public_transport/?share_id=q1gv4DSmJXC5a9L-ap5wB&utm_content=1&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_source=share&utm_term=13
#gry #citiesskylines
  • 9
@Red_u: A czy nie jest to czasem pobór mocy, który mieści się w granicach typowych dla tej karty? Zawsze można zrobić undervolting.
Problemem jest żałosna wydajność (14fps xD), kompletne niedostosowanie wymagań gry do nie tyle sprzętu graczy, co do jakiegokolwiek sprzętu jaki jest na rynku xD O ile Anal Wake 2 wymagania też ma spore, to przynajmniej ładnie wygląda i da się pograć na 4090, a to ani ładne, ani nie
@Sierzant_Cruchot: Serio, dopiero po takiej ilości analiz taki wniosek? Mi taki się nasunął, jak przełożyli wersję konsolową, a utwierdziłem się w tym przekonaniu jak pojawiały się pierwsze recenzje na jutube xD
Gra jest świetna, miałem nie kupować ale jednak uległem, i to jak zmienili budowanie dróg, to jest poezja, ale niestety działanie gry pozostawia wiele do życzenia i wiele patchy przed twórcami by doprowadzić to do zadowalającego stanu.
@bary94pl: Zaznaczyłem, że to nie jest opinia po rozegraniu 5 minut, a po przeklikaniu dłuższego czasu.
Wielu elementów (jak import/ eksport, korki, problemy ze strefami handlowymi i zbyt wysokimi czynszami) to bugi, które wychodzą po czasie. I psują rozgrywkę, w którą ktoś się zaangażował.
@Sierzant_Cruchot Ale te wysokie czynsze i strefy handlowe to mechanika raczej. Z tego co wiem coś tam poprawili też w patchu ale generalnie ja zacząłem zwracać uwagę na mapki klientów i majątek/wykształcenie tych od hogh rent i w miarę da się to ogarnąć.
Z tym importem i eksportem nie do końca wiem o co biega.

Nie żebym ich bronił. Optymalizacja na premierę to był koszmar, na RTX 3060 miałem 14 klatek na