Aktywne Wpisy
NoMoreTearsJustSmile +389
cichooo +85
Jak zostać znienawidzonym przez tirowców, czyli poradnik jak zostać busiarzem
Z okazji tego, że się nudzę w trasie postanowiłem napisać poradnik jak zacząć pracę jako "busiarz" na międzynarodówce + kilka uwag ode mnie i być może pro tipów, których nauczyłem się przez około 3 lata pracy w transporcie, nie tylko za kierownicą, ale też i za biurkiem.
Na czym polega praca "busiarza"?
Na tym samym, czego każdego kierowcy, transportującego towar z punktu
Z okazji tego, że się nudzę w trasie postanowiłem napisać poradnik jak zacząć pracę jako "busiarz" na międzynarodówce + kilka uwag ode mnie i być może pro tipów, których nauczyłem się przez około 3 lata pracy w transporcie, nie tylko za kierownicą, ale też i za biurkiem.
Na czym polega praca "busiarza"?
Na tym samym, czego każdego kierowcy, transportującego towar z punktu
Jakie są realne podatki w NL?
dostałem fajną ofertę na B2B w Polsce ale ze względów rodzinnych muszę siedzieć w NL przynajmniej do końca wakacji i nie wiem jak to ogarnąć, żebym w pewnym momencie nie musiał zapłacić jakichś zajebistych kar
czy założyć działalność w NL i po powrocie założyć w PL i przenieść kontrakt czy od początku założyć firmę w PL i jakoś ogarnąć kwestie rezydencji podatkowej w NL?
ma ktoś podobną sytuację?
#holandia #programista15k
Nawet jak założysz firmę w Polsce i NL i będziesz sobie wystawiać FV na kwotę, którą uzyskasz w PL (koszty 100% w Polsce) to i tak musisz ZUS zapłacić.
to by było najprostsze administracyjnie by legalnie się rozliczać
Działalnośc nie ma oddzielnej osobowości prawnej, to jesteś poprostu Ty, więc kontraktu nie trzeba "przenosić", najwyżej zaktualizować dane.