Wpis z mikrobloga

Czytam sobie czasem tag #programista15k i od czasu do czasu pojawiają się narzekania, że ktoś pracuje jako programista i jest wypalony, że firmy powinny dawać lepsze warunki, że nie pasują wam Scrumy i bezsensowne spotkania itd. itp.

Jako, że sam jestem dopiero studentem informatyki i nie pracuję, to dam radę tym wszystkim narzekaczom: ZWOLNIJCIE SIĘ Z TEJ OKROPNEJ PRACY. Na wasze miejsce i za waszą pensję chętnie przyjdą i 3 osoby i będą narzekać 95% mniej niz wy.
ZWOLNIJCIE SIE i każdy wygrywa - wy nie bedziecie musieli pracowac w okropnym kołchozie, a ktoś inny kto szuka pracy jako programista dostanie etat, do tego nie będziecie psuć atmosfery w firmie.

#pracait #naukaprogramowania #programowanie #praca
  • 44
  • Odpowiedz
mamy w dupie Twoje rady


@Iorem_ipsum: No a widać nie powinniście mieć ich w dupie, bo niby jesteście dorosłe chłopy a płaczecie jak małe dziewczynki, bo musicie codziennie iść na spotkanie z Scrum Masterem za co tak na marginesie płacą wam lepiej niż zarabia 80% polskiego społeczeństwa.
  • Odpowiedz
@RedBudgie: jeżeli się nadajesz to znajdziesz robotę niezależnie od tego czy ja się zwolnię czy nie.
Jeżeli się nie nadajesz to nie znajdziesz, też niezależnie ode mnie.
Ty byś chciał dostać fuchę tylko dlatego że nikt dobry jej nie chciał? To i tak byś przecież wyleciał po miesiącu.
  • Odpowiedz
@RedBudgie: ej no, ja się z tobą zgadzam. Wyrosły panienki I teraz im scrum przeszkadza. #!$%@? się w robotach na Home Office I narzekają że za ciężko. Co najmniej raz na kwartał u mnie ktoś wylatuje za #!$%@? się. Na jego miejsce od razu leci sensowny junior. Tak, są sensownie juniorzy. Pasjonaci po studiach informatycznych nie mogą znaleźć pracy, bo firmy są zalewane tymi mniej #!$%@? bootcampowcami wszelkiej maści.
  • Odpowiedz
  • 14