Aktywne Wpisy
MateuszLakomy +281
Jak pewnie państwo wiedzą, kilka dni temu GUS ogłosił, że współczynnik dzietności w Polsce wyniósł w 2023 r. 1,158 dzieci na kobietę. Oznacza to, że „statystyczna” Polka w ciągu całego swojego życia urodzi mniej niż 1,2 dziecka. To najmniej w historii Polski i daleko poniżej wartości, która potrzebna jest do tzw. „zastępowalności pokoleń”, czyli liczby dzieci gwarantującej stabilność liczby ludności.
Żeby tak było, kobieta powinna urodzić średnio ok. 2,1 dziecka.
Coś o
Żeby tak było, kobieta powinna urodzić średnio ok. 2,1 dziecka.
Coś o
czykoniemnieslysza +204
Tak wyglądały kiedyś pociągi, teraz wydają się brzydkie ale mimo wszystko kojarzą mi się z młodzieńczym luzem i przygodą
#wykop30plus
#wykop30plus
Co myślicie o konwersji napędu z 530 na 525 lub widziałem nawet opcje 520. Czy żywotność napędu spada drastycznie? Obecnie oryginalny Suzuki ma 25 tys przebiegu i nadaje się do wymiany, aczkolwiek przy 20 był jeszcze w miarę równo wyciągnięty. Trochę zaskoczył mnie ten przebieg, ale smarowałem co 300 km i jak widać było warto. Czy na łańcuchu 525 motocykl będzie odczuwalnie żwawszy?
co to ma na celu ? :D
Ale nie wierze, że motocykl będzie żwawszy.
Ja robiłem kiedyś z 532 na 530.
Gx
IMO nie zauważysz poprawy przyspieszenia, nie ta skala zjawiska, musiałbyś założyć bez-oringowy tylko one mają śmieszną żywotność.
Gx
Tylko nadal zastanawiam się dlaczego temat konwersji jest tak popularny na anglojęzycznych forach, pojawia się często przy temacie zmiany zębatek na większe/mniejsze. Czyli jest to aspekt czystko ekonomiczny?
@Reynald: ( ͡° ͜ʖ ͡°) ty w ogóle wiesz że piszesz o łańcuchu napędowym?
@Reynald: chyba nie. Smaruje jak mi się przypomni, wymieniam napęd co ~30kkm xD
A nie przypomina mi się co tankowanie
@Reynald: podejrzewam łatwiejszą dostępność zębatki z daną liczbą zębów w takim rozmiarze.