Wpis z mikrobloga

  • 1
ciekawe jaki koszt tych wałków i jak wolne obrorty na tym


@PanKeks: troche walczyłem by ustabilizować ale na 700 rpm jest całkiem nieźle, koszt to koło £700 z wysyłką mnie wyszedł (gdzie najtańsze wałki do V8 to i tak z £1300)
@sorek: A tak ogólnie remontowałeś silnik ? Czy tylko głowice?
Zastanawiam się czy obawiać się tego silnika? Obecnie mam v8 w jeepie i to jest niestety lipa.
Chcę sprzedać jeepa i kupić ranga rovera L322
Coś tam umiem zrobić typu wymienić skrzynie , czy pogrzebać tam w zawieszeniu. Garaż mam.
Ale np rozrządu bez blokad nie potrafię ustawić :(
  • 0
@PanKeks: nic nie remontowałem. Jak kupiłem to tylko uszczelnienia pokryw robiłem. Tylko 142k mil najechane. Genialne silniki ale wersja TU (ta co jest w LR) jest trochę bardziej problematyczna. Mam gdzieś model 3d printa do blokad do tych silników.