Aktywne Wpisy
kowalik +156
Pracuję w magazynie. Jeżdzą tam wózki, wożone są palety. Że względów BHP, wszyscy musimy mieć "bezpieczne" buty. I teraz taka rozkminka. Dlaczego wchodząc do #biedronka nie są mi wręczane takie buty na wejściu, skoro wszędzie są palety i ciągle ciągane są wózki z tymi paletami? Pracownicy mają takie obuwie. A co, jeśli najedzie mi ktoś na stopę?
#heheszki #pytanie
#heheszki #pytanie
Moim zdaniem (#!$%@?ąc od zdania kuratora) powinny zostać wybudowane kładki po zewnętrznej stronie mostu i to tam powinien zostać przeniesiony ruch pieszy i rowerowy wraz z jego wydzieleniem. Wtedy można by poszerzyć drogę, żeby zmieściły się dwa pasy, zyskamy wtedy wydzielone torowisko dla bimbajów. Z punktu widzenia rowerzysty to przejazd dam to jest katorga, ciężko zauważyć pieszych/ rowerzystów wyskakujących zza filarów, ludzie też często chodzą jak krowy środkiem. Auta też nie mają kolorowo na torowisku na środku mostu.
#wroclaw #rowerowywroclaw
@Ogau: cóż, dni Mostu Grunwaldzkiego są policzone, i niedługo trzeba będzie wybudować drugi (obok albo na miejscu Grunwaldzkiego). Zachęcam do posłuchania wywiadu z prof. Biliszczukiem (projektantem mostu Rędzińskiego) https://radioram.pl/articles/view/47628/Radiowa-Audycja-Naukowa-wroclawskie-mosty
Zwezajmy wszędzie gdzie się da co za problem.
Nie no jasne będzie 25 knajp. Na pewno. W mieście gdzie w tym momencie padają jedna za drugą nawet w dobrych miejscach. Ja wiem ze średnie pensje rosną, ale bez jaj.
Na pewno studenci je zapełnia :)
@aikonek: jak powiedzieć, że nie masz samochodu i nigdy nie jeździłeś po Wrocławiu, nie mówiąc, że nigdy nie jeździłeś po Wrocławiu xD
Człowieku, tam już teraz jest za wąsko. Dwa suvy już teraz się nie mieszczą, a jak jedzie tramwaj obok ciebie to pozostaje ci modlitwa do budwajzera, żeby ci tego tramwaju nie wykoleiło, bo masz do niego z 20 centymetrów.
@aikonek @Darth_Gohan: @Ogau:
Nie chcę Wam psuć planów zwężenia Szczytnickiej, żeby poszerzyć chodnik/zrobić miejsce dla rowerów, ale to nie we
@aikonek: wiemy. Najzabawniejsze jest to, że te plany hamują rozwój miasta z największym potencjałem w kraju, a idioci, znaczy aktywiści, będą w szoku, jak ich autobusy nie będą przyjeżdżać jeszcze częściej.
Zrozum, że kluczem jest zrównoważony rozwój wszystkich środków transportu. Odkąd mieszkam w tym mieście polepszyła się tylko infrastruktura rowerowa, a jazda autem i komunikacją miejską jest coraz gorsza. Nie tędy droga do ograniczenia ruchu samochodów w
@aikonek: Zgadzam się, to miasto się zmieni w stronę, którą proponujesz, tylko raczej później niż prędzej. Żeby w centrum zamykać ulice musisz mieć realną alternatywę, żeby to centrum objechać.
Brak jakiejkolwiek pełnej obwodnicy Wrocławia po 80 latach od przejęcia tego miasta od Niemców i budowa jednopasmowej AWW oznaczają, że na razie można stosować co najwyżej
@throwawayaccount1: tego nie da się zrobić, bo 20 mieszkańców Zalesia nie chce mieć drogi pod oknami. Autentycznie to jest argumentacja miasta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@aikonek naprawdę wierzy w te brednie od aktywistów. Tylko potem się okazuje tak jak piszesz Ty czy @Ogau że na tym zapchlonym zachodzie mają przede wszystkim obwodnicę, sprawna komunikację zbiorowa i przede wszystkim są zbudowane zupełnie inaczej niż nasze miasta.
Ja nawet nie będę dodawał tego, że Wrocław zwyczajnie jest większy niż Amsterdam czy Kopenhaga i ma znacznie
Jak planowali AWW to na Dąbiu nie protestowali? Przecież tam są całe osiedla...
@throwawayaccount1: to nie wrażenie, ale nie chcę za dużo mówić na ten temat, bo jeszcze mnie ktoś od nich wystalkuje. Która to z firm to łatwo sprawdzić na mapie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aktywiści i petycje mieszkańców to w tym mieście jedynie pretekst do realizowania planów łapówkarskich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pitek12: wasze lobby ma szczęście, że ekipa z ratusza tyle kradnie i może was wykorzystać jako pretekst do oszczędności xD
Nikt nic nie planował, dlatego od ponad 100 lat zostawiony jest tam korytarz pod drogę ( ͡° ͜ʖ ͡°)