Wpis z mikrobloga

125 701,71 - 14,01 = 125 687,70

Easy 14km na dobry początek roku ( ͡º ͜ʖ͡º)

Zaczynam się czaić na nowe buty do klepania spokojnych kilometrów. Moje Novablasty 3TR jakimś cudem przekroczyły 1000km. Gdyby się nie zaczęły rozpadać po 500km to bym je z pewnością kupił ponownie.

Wiem, że polecacie Saucony Triumph 21. Pytanie czy one nie będą zbliżone do Nimbusów 25, z którymi się zbytnio nie polubiłem ze względu na zbyt dużą amortyzację. Jestem za lekki na takie buty (70kg @ 181cm here).

W ostateczności może bym zaryzykował i kupił zwykłe Novablasty 3?

Zapraszam do dyskusji ( ͡º ͜ʖ͡º)

#sztafeta #biegajzwykopem #bieganie

Skrypt | Statystyki
randall - 125 701,71 - 14,01 = 125 687,70

Easy 14km na dobry początek roku ( ͡º ͜ʖ͡º...

źródło: IMG_2303

Pobierz
  • 12
@randall: jestem laikiem jeżeli chodzi o takie dystanse, dlatego zapytam czy w trakcie takiego biegu należy uzupełniać płyny i mieć w zanadrzu jakieś batony, czy wystaczy dobrze sie nawodnić przed biegiem i to wszystko
  • 0
@Hektar4: Też nie głupi pomysł. Zastanawiam się też nad Novablast 4 tylko słabo jeszcze z ich dostępnością. Może wyciągnęli wnioski i nie będą się tak szybko rozlatywać jak 3 ;)
jestem laikiem jeżeli chodzi o takie dystanse, dlatego zapytam czy w trakcie takiego biegu należy uzupełniać płyny i mieć w zanadrzu jakieś batony, czy wystaczy dobrze sie nawodnić przed biegiem i to wszystko


@Dy8ala94: spokojnie można jebnąć takie dystanse bez niczego, nawet picia. Nawet to śmieszne jak sobie pomyślę że ktoś chce batony energetyczne brać na 10-15km, ewentualnie może po biegu zjeść, ale są różne szkoły i pewnie niektórzy by mnie
@randall: szczerze to ja jestem fanem Brooksów Ghost, ale:
- tylko modelu 14, w 15 ponoć #!$%@? jeszcze więcej dropa a 14 ma już 12mm,
- cholewka obok wytrzymałości nawet nie stała, jak nb rozwalają ci się po 500 to te wytrzymają ci może z 300,