Wpis z mikrobloga

Mirki, powiedzcie mi czy ja przesadzam, czy to jest obrzydliwa obsługa klienta xD

Chciałem skorzystać z oferty trade in iPhone w xkomie. Przychodzę do salonu - pierwszy doradca nie wie o co chodzi, musi spytać się drugiego, po czym przychodzi do mnie i mówi że ta oferta się nie opłaca i lepiej sprzedać telefon na olx xD. Mówię mu, że i tak chciałbym skorzystać z oferty. Przychodzi drugi doradca i po pytaniu o to jaki telefon chce wymienić (xs max) wycenia telefon bez patrzenia na niego na 160 zł xD.

Pytam go skąd wziął taką liczbę, bo na formularzu na stronie widziałem, że wycena tego telefonu zaczyna się od 550 zł, a mój telefon powinien zostać wyceniony na 350. Pan obejrzał telefon, przeklinał i jednak wyszło 350.

Doradcy dalej wypełniają formularz. Doszliśmy do momentu gdzie wycena telefonu spadła do 60 zł, ponieważ był połączony z kontem iCloud i find my iPhone. Okej, zrozumiałe, szkoda, że prawie nie ma o tym wzmianki na stronie. Aby uzyskać poprzednią wycenie trzeba odłączyć obie te funkcje. Doradca mówi, że po wyłączeniu tych funkcji trzeba zaczekać 2-3 na synchronizację z serwerami Apple xD

Tutaj w sumie trochę mój błąd, bo wypełniłem formularz online, co równa się złożeniem wniosku w systemie. Odłączyłem telefon od powyższych funkcji i udałem się do salonu w celu podjęcia kolejnej próby. Okazało się, że doradca nie może nic zrobić, ponieważ wniosek, który wypełniłem wcześniej znajduje się już w systemie. Pan rozkłada ręce, mówi, że nic nie jest w stanie zrobić. Kieruje mnie na infolinię. Infolinia kieruje mnie do salonu xd. Jakoś mi się udało dowiedzieć, kto jest odpowiedzialny za te wnioski(zewnętrzna firma foxway). Napisałem do nich maila, po dniu usunęli mój wniosek.

Szczęśliwy wracam następny dzień do salonu, bo nie uwierzyłem doradcy że synchronizacja z applem trwa 2 dni xD

Biorę ticket, podchodzę do doradcy i mówię o co chodzi. Tym razem inny doradca również mnie informuje, że według niego ta oferta się nie opłaca i lepiej sprzedać stary telefon na olx. Mimo rad doradcy, decyduje się na skorzystanie z oferty. Nagle jednak okazuje się, że strona foxwaya im nie działa i nie mogą stworzyć wniosku. Doradca proponuje, żebym wrócił jutro.
Ja proponuję, że zrobię zakupy w auchanie na dole i wrócę za pół godziny xd

Wracam, kolejny ticket, kolejny doradca. Opowiadam wszystko od początku. Pan wycenia mi telefon na 0 zł. Pytam sie, jakim cudem? Tłumaczę, że wczoraj telefon został wyceniony na 350 i na stronie uzyskałem podobną wycenę. Jeszcze jedna próba i jednak udaje się wycenić na 350. Potem wystałem się jeszcze godzinę przy stanowisku, ale w końcu udało się skorzystać z oferty promocyjnej (350 za stary telefon + dopłata 500 do zakupu iPhone 15)
#krakow #iphone #apple #xkom @x-kom
  • 8
@Alpha_Male pewnie się dało, ale zależało mi na tym żeby to załatwić w tym tygodniu. Online musiałbym im wysłać mój obecny telefon, czekać aż do nich dojdzie, czekać na wycenę i być przez ten cały czas bez telefonu.
@grizzly_joe: w moim przypadku wyglądało to także że zgłosiłem jaki mam telefon, oni mi dali wstepna wycenę (automatyzny formularz), i w sklepie po tym już miałem 500 złotych upustu (od razu). Na wysyłkę starego telefonu miałem chyba 2 tygodnie po otrzymaniu nowego, więc teoretycznie jest zakładka, ale ja i tak wysłałem jakiegoś grata z czyjejś szuflady (byle był na foxwayowej liście), bo bardziej zależało mi na upuście 500 złotych.

Ale możliwe