Wpis z mikrobloga

#bmw #samochody #zakup Cześć, czy na dzień dzisiejszy da się zakupić e90 ( nie igła, wiadomo że zawsze coś do naprawy będzie) w biednej wersji zarówno wyposażenia jak i silnikowej w kwocie 12-14k? W gruncie rzeczy chodzi o to żeby nie #!$%@?ć sie na minę. Czy bardziej już celować w e46? Dodam tylko że nie będzie przeznaczone do #!$%@? jej aż do spodu tylko jako normalne, użytkowe auto xd.
  • 23
  • 0
@Retoryk jest sens wydawać jeszcze więcej na e46? To leciwe auto xd no chyba że ceny poszły tak w górę że nawet za w miarę zadbane e46 wołają już po 20k ( i mówię tu o jednostkach dobrych a nie bardzo dobrych czy takich w które ktoś naprawdę włożył dużo pieniędzy) to w takim razie Polskie społeczeństwo chyba już nie jest przy zdrowych zmysłach xD
Dodam tylko że nie będzie przeznaczone do #!$%@? jej aż do spodu tylko jako normalne, użytkowe auto xd.


@44nm: jako posiadacz #!$%@? e92 335i nie widzę sensu kupowania bieda 320i do turlania się. Ani to specjalnie wygodne, ani wyposażone, ani nie będzie się odpychało

Do 14k da się kupić fajne "użytkowe" auto, takie normalne nie premium. Za tyle kupisz bardzo fajnego np. Saaba 9-3 z 2.0T i gazem. Będzie tańszy w
  • 0
@Atreyu dzięki za radę. Generalnie to muszę coś do tego budżetu znaleźć i szczerze to nawet za bardzo do e46 przekonany nie jestem natomiast nie za bardzo widzi mi się pomykać golfem lub mondeasem mk3. Obczaję jak się ma sprawa z saabem bo brzmi dobrze ale kiedyś czytałem że jest podobno problem z dostępnością części do niego natomiast nie wiem jak się to ma do rzeczywistości.
@44nm ja polecam E46. Jak tobie nie przeszkadza touring to spokojnie kupisz w tych pieniądzach. Nawet może 3.0 dieselka, naprawa E46 w stosunku do 90 też jest dużo tańsza. Ale nie można się napalać na te auta i szukac chłodną głową.
@44nm o chłopie, ty chyba dawno na Olx nie zaglądałeś ()
W tych pieniądzach to albo jakiś miejski golas albo stare premium z potencjałem na ciągłe naprawy. Sam szukam auta i tragedia jest. Jak nie jesteś mechanikiem albo nie robiłeś doktoratu z bmw-znawstwa to w tej kasie trzeba mieć więcej szczęścia niż rozumu żeby nie wtopić w premium.
@Horvath: Można się śmiać, ale ta generacja w wersji kombi około 5 lat temu zaczynała już chodzić po 15-17 tys zł i nie ma co się dziwić po produkcję tego rozpoczęto 19 lat temu.
jest sens wydawać jeszcze więcej na e46? To leciwe auto xd


@44nm: Nie żeby coś, ale Bmw E46 skończono produkować w 2004 roku, w 2005 roku zaczęli sprzedawać e90 więc to jest tak samo leciwe.
jako posiadacz #!$%@? e92 335i nie widzę sensu kupowania bieda 320i do turlania się. Ani to specjalnie wygodne, ani wyposażone, ani nie będzie się odpychało


@Atreyu: No tak bo prawdziwe bmw to musi byc 335 XDDDDD 320 do odpychania
ja polecam E46. Jak tobie nie przeszkadza touring to spokojnie kupisz w tych pieniądzach. Nawet może 3.0 dieselka, naprawa E46 w stosunku do 90 też jest dużo tańsza. Ale nie można się napalać na te auta i szukac chłodną głową.


@Spiderr: Polecasz chłop e46 za 14k XDDDDD
@Spiderr: Oto, że płacenie 14 tys zł za e46 to komuś sufit na łeb by musiał spaść lub musiałby kupić to auto w zajebistym stanie na inwestycje a chłop chce auto do codziennej jazdy.
@44nm: Nie nastawiaj się na konkretny model, tylko szukaj starej sztuki w dobrym stanie. Da się. Nie ma łatwo, ale się da. Natomiast o E90 weź zapomnij. W tych pieniądzach to na pewno powypadek wyklepany i polakierowany w tunelu foliowym na placu u turka. Z niepełnoletnich tylko seria 1 z jakimś większym przebiegiem, ale też ciężko będzie.
No tak bo prawdziwe bmw


@Cztero0404: zwyczajnie e90 nie jest jakimś wybitnym autem, nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi

Są bmw które w podstawowych wersjach nadrabiają wygodą czy wyposażeniem. e90 nie jest wygodniejsze niż Astra K. To ciasne i tak sobie jadące auta gdzie szczytem wyposażenia jest grzany stołek i tempomat

Umknął ci sens mojego wpisu i nie za bardzo wierzę że tym razem będzie inaczej