Aktywne Wpisy
xoxo900 +63
Moi rodzice są typową parą Janusz i Grażyna. Biedni, oszczędni. Mam dwóch braci i jedną siostrę. Mój ojciec jest Januszem takim który matce w domu nie pomaga, bo jest godny zajmowania się wyłącznie męskimi sprawami naprawami i samochodem. Matka od urodzenia dzieci była w domu sprzątaczką i kucharką, do pracy nie chodziła bo zajmowała się dziećmi, pierwsze dziecko urodziła w wieku 26 lat. Mój ojciec i moja matka oboje pochodzą z biednych
cichooo +161
Jak zostać znienawidzonym przez tirowców, czyli poradnik jak zostać busiarzem
Z okazji tego, że się nudzę w trasie postanowiłem napisać poradnik jak zacząć pracę jako "busiarz" na międzynarodówce + kilka uwag ode mnie i być może pro tipów, których nauczyłem się przez około 3 lata pracy w transporcie, nie tylko za kierownicą, ale też i za biurkiem.
Na czym polega praca "busiarza"?
Na tym samym, czego każdego kierowcy, transportującego towar z punktu
Z okazji tego, że się nudzę w trasie postanowiłem napisać poradnik jak zacząć pracę jako "busiarz" na międzynarodówce + kilka uwag ode mnie i być może pro tipów, których nauczyłem się przez około 3 lata pracy w transporcie, nie tylko za kierownicą, ale też i za biurkiem.
Na czym polega praca "busiarza"?
Na tym samym, czego każdego kierowcy, transportującego towar z punktu
Czy miał ktoś kiedyś podobny problem z DHL Parcel. Z miesiąc temu zamawiałem słuchawki o wartości 480 zł i przyszła pusta paczka, spisałem na miejscu protokół oraz nagrałem filmik jak kurier potwierdza informację o pustej paczce. Zgłosiłem reklamację do DHL i finalnie dostałem odpowiedź:
"W odpowiedzi na interwencję dotyczącą przesyłki, informuję, iż na chwilę obecną postępowanie interwencyjne zostało zakończone. Przesyłka nie została zlokalizowana.
Mając na uwadze treść art. 33 RODO, chcielibyśmy poinformować, że w toku prowadzonych przez nas standardowych działań operacyjnych w dniu 19.02.2024r stwierdziliśmy utratę przesyłki o numerze dowodu nadania ************.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu przedmiotowego zdarzenia. Pragniemy podkreślić, iż zapewnienie Klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem firmy DHL Parcel.
W związku z powyższym i zgodnie z zawartą z Nadawcą umową, za szkody w przesyłce odpowiedzialny jest wyłącznie Deutsche Post AG, co oznacza, że Pana roszczenia powinny być kierowane bezpośrednio do nadawcy paczki bądź firmy Deutsche Post AG.7"
Nie wiem w sumie co w tej sytuacji. Czy faktycznie mogą mnie zbyć czymś takim czy jako dostawca to jednak oni odpowiadają całkowicie za paczkę i powinni zwrócić koszta?
Dzięki wszystkim za ewentualną pomoc.
#dhl #kurier #kradziez #pomocy
To była przesyłka krajowa czy zagraniczna?