Wpis z mikrobloga

@Nick_Login prawda? Albo chociaż tylko od danego rocznika, żeby te rozklekotane bety nie #!$%@? z ryzykiem że nagle odpadnie im koło xd
ale w pełni się zgadzam z postulatem i przy okazji zweryfikowałabym ograniczenia na międzymiastowych, bo nierzadko stawia się absurdalną 30 jako remedium na głośny wypadek w danym miejscu xd
  • Odpowiedz
@Nick_Login: @Ytarka Możemy zawołać miernoty drogowe na wykopie, ale w sumie wiadomo co powiedzą:
FIZYKI NIE OSZUKASZ xD

Jak powszechnie wiadomo, 140km/h to w pełni bezpieczna prędkość, 150 to już śmierć w oczach. Natomiast jazda 60km/h w mieście to zupełnie normalne jest xD

Miernoty też mówią, że wszyscy by #!$%@? byśmy się pozabijali. W Niemczech jest prawo, że jadąc powyżej limitu zalecanego 130km/h przyjmujesz na siebie CZĘŚĆ odpowiedzialności za ewentualny wypadek.
  • Odpowiedz
@cwlmod niektóre aspekty mają spoko ogarnięte, ale wszystkiego do nich porównywać nie możemy, bo Niemcy sa znacznie bogatszym społeczeństwem ;)
  • Odpowiedz
@Ytarka: Zgoda, ale takie rzeczy jak sprawne zawieszenie i układ hamulcowy to jest podstawa wszelkich podstaw. Raz wynajmowałem (i to oficjalnie przez hoppygo) prywatnego gruza, który bardzo mocno ściągał przy hamowaniu. Miałem nim jechać do szczyrku (bo 30zł za dobę) ale odpuściłem, bo stwierdziłęm że przy mocnym hamowaniu na śliskiej nawierzchni to mnie po prostu obróci.

Ja uważam, że zwiększenie limitu do 160 zamknie kompletnie temat przekraczania prędkości na autostradzie. Niech
  • Odpowiedz
Samochody są coraz lepsze, drogi są coraz lepsze, dlaczego limit na autostradzie wciąż wynosi 140 km/h?


@Nick_Login: Dlatego, że ludzie (zwłaszcza w Polsce) są zbyt głupi żeby jeździć 160 km/h po drogach szybkiego ruchu.
  • Odpowiedz
Możemy zawołać miernoty drogowe


@cwlmod: po co, już się sam zgłosiłeś

Realia są natomiast takie


@cwlmod: realia są takie, że ty się przy 50 #!$%@?łeś nowym autem na prostej geniuszu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Nick_Login w Niemczech jest ograniczenie do 130 km/h poza kilkoma wyjątkami gdzie nie ma żadnych ograniczeń. Kim jest ten drugi sąsiad?

Jako instruktor nauki jazdy mam oddać prawko? To co Ty musisz zrobić w takim razie? Chyba już tylko skoczyć z mostu xD
  • Odpowiedz
  • 1
Jako instruktor nauki jazdy mam oddać prawko?


@Nie_bede_mial_zony: Ile kursów doszkalających zrobiłeś? Ile wyścigów, rajdów ukończyłeś? Jak często jesteś na torze? Na instruktora często idą największe głąby, podobnie jak na kierowcę zawodowego, bo nic tam umieć nie trzeba, ciągła jazda po jednej i tej samej strefie egzaminacyjnej w mieście, przy czym nie wy jeździcie, więc nie nabieracie chociażby zimowego doświadczenia jako kierowcy.
  • Odpowiedz
@Nick_Login: Na torze to tylko kilka razy, natomiast dość często jestem na rajdach, bo mam licencję pilota rajdowego.

Na instruktora często idą największe głąby


Zdawalność wynosi obecnie od 4-10% zależnie od województwa, więc chyba takie największe głąby tam nie idą ;)

ciągła jazda po jednej i tej samej strefie egzaminacyjnej w mieście


Ahaś, a informatyk to w kółko kilka w kąkuter i nic innego nie trzeba umieć.

Poza tym popełniłeś błąd
  • Odpowiedz
  • 0
@Nie_bede_mial_zony: To wróćmy do początku: jeśli masz problem z jazdą 160 km/h po autostradzie, to oddaj PJ i/lub gruza na złom. Rozsądne byłoby 160 i ograniczenie do 140 nocą i 120 w deszczu i śniegu.

The maximum speed limit on motorways in the Czech Republic is to be increased from 130 to 150 kilometres per hour, the Czech Chamber of Deputies has decided. Due to the poor condition of most motorways,
  • Odpowiedz
@Nick_Login: Słowo klucz: ma być. U nas jest wyższa, niż w Czechach od prawie 14 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dlaczego ja mam oddawać? To, że czuje się dobrze i pewnie za kółkiem to nie oznacza, że nie widzę co się dzieje na drogach i jak ludzie nie potrafią jeździć, a jak zobaczą kawałek prostej i równej drogi to włącza się attack mode jak u jakiegoś troglodyty.
  • Odpowiedz