Mało kto jeszcze wie, że dosłownie pod koniec tamtego roku z mocnym przytupem na Polski rynek motoryzacyjny wjechała Chińska marka MG.
To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.
Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał najwyższą notę 5 gwiazdek.
Posiada nawet system autonomicznej jazdy na poziomie L2.
Mocno stronniczy Auto Świat tak podsumował auto:
" Cena MG HS może zmylić. Możesz pomyśleć, że kryje się za nią tani samochód. Nie ufaj pozorom. Podczas całego testu nawet przez chwilę nie miałem wrażenia, że jeżdżę samochodem, w którym na czymś zaoszczędzono. To po prostu na wskroś nowoczesny kompaktowy SUV — i przy okazji jeden z najwygodniejszych w tym segmencie.
Na dodatek MG kusi opiekuńczością. MG HS ma aż siedem lat podstawowej gwarancji (z limitem 150 tys. km) i darmowy assistance przez pierwszy rok. A jeśli samochód serwisuje się wyłącznie w ASO, to assistance masz gratis także od 2. do 7. roku eksploatacji tego SUV-a. "
Recenzje na YouTube też nie szczędzą w komplementach zaznaczając wielokrotnie, że fotele czy środek wygląda rodem z klasy premium.
Teraz najlepsze. W Polskich salonach (wiem od znajomego z Renault) zapanował istny postrach i spadek obrotów.
Nic dziwnego bo w komentarzu możecie zobaczyć co oferuje konkurencja w tej cenie.
Na dodatek MG kusi opiekuńczością. MG HS ma aż siedem lat podstawowej gwarancji (z limitem 150 tys. km) i darmowy assistance przez pierwszy rok. A jeśli samochód serwisuje się wyłącznie w ASO, to assistance masz gratis także od 2. do 7. roku eksploatacji tego SUV-a. "
@Caracas: zbudują sobie silny fanbase podobny do forsowników aut elektrycznych i będą mogli w końcu zacząć redukować koszty a jak to wyjdzie na jaw to
Nic dziwnego skoro to cena prądu, a nie cena auta jest problemem xd pic rel
Ale jedno trochę wynika z drugiego. Cena DC w Polsce nie ma nic wspólnego z rynkowością czy cenami hurtowymi. Mało aut, mało ładowarek = wysokie marże, bo czemu nie?
@Caracas nie wiem co to za płatna reklama na wikop, ale osobiście posiadam elektryka MG4. Faktycznie jest fajny, ładny, nawet wygodny, ale software jest zdupcony: - przy każdym włączeniu trzeba na nowo zmieniać ustawienia (w moim przypadku zmiana z poziomu 3 na poziom 1 oszczędzania energii, tak żeby samochod samoczynnie nie hamował kiedy nie trzymam pedału gazu) - słabe ogarnianie przestrzeni, pomimo kamery 360 - w trakcie jazdy, nawet przy bardzo szybkiej
@Caracas miałem okazję jeździć tym gównem we Włoszech bo dali na wynajem i to było straszne, poziom prowadzenia tego to jest dramat. Wolałbym cokolwiek europejskiego w podstawie
@Caracas MG HS wyglada super, choc jak z boku popatrzysz to kołka ma troche za male do budy. duzo pali - wiec przydaloby sie lpg dla polaka…
Tymczasem Duster3 wyglada swietnie ma miec lpg,mild hybrid i 4x4. Ceny adekwatne do tego co sie dzieje na rynku. Startuje od 18800€ w Rumunii a we wtorek rusza cennik PL i preordery. Czekamy…moze byc hit. Dacia to nie kot w worku….
@Caracas: jeździłem. Napęd w MG HS laguje w opór, działa jak automat z lat 90., kamera cofania jakości jak sprzed 10 lat, menu nieprzetłumaczone w całości na język polski i mnóstwo innych pierdół, które wkurzają. Natomiast to, co zastanawia, to ZAWSZE liczba komentarzy broniących tego pasztetu pod każdą negatywną recenzją. Zastanawiające, że nagle marka MG ma mnóstwo fanów. Chociaż w styczniu sprzedali dopiero 137 aut, to co drugi internauta to zadowolony
No i okazało się że prowokatorzy z wczoraj to policjanci, Tusk wrócił do władzy to wróciły stare metody na radzenie sobie z protestami, witamy w uśmiechniętej Polsce. #protest #polityka #sejm #rolnictwo #neuropa #policja
To co oferuje w tej cenie to istny kosmos. Najdroższy aktualnie dostępny na polskim rynku model HS kosztuje od 103 do 125 tysięcy złotych.
Ten SUV jest większy od Toyoty RAV4. Z automatyczną skrzynią biegów, szklanym dachem, systemem kamer 360 stopni, skórzaną tapicerką foteli i 7-letnią gwarancją. W testach zderzeniowych dostał najwyższą notę 5 gwiazdek.
Posiada nawet system autonomicznej jazdy na poziomie L2.
Mocno stronniczy Auto Świat tak podsumował auto:
" Cena MG HS może zmylić. Możesz pomyśleć, że kryje się za nią tani samochód. Nie ufaj pozorom. Podczas całego testu nawet przez chwilę nie miałem wrażenia, że jeżdżę samochodem, w którym na czymś zaoszczędzono. To po prostu na wskroś nowoczesny kompaktowy SUV — i przy okazji jeden z najwygodniejszych w tym segmencie.
Na dodatek MG kusi opiekuńczością. MG HS ma aż siedem lat podstawowej gwarancji (z limitem 150 tys. km) i darmowy assistance przez pierwszy rok. A jeśli samochód serwisuje się wyłącznie w ASO, to assistance masz gratis także od 2. do 7. roku eksploatacji tego SUV-a. "
Recenzje na YouTube też nie szczędzą w komplementach zaznaczając wielokrotnie, że fotele czy środek wygląda rodem z klasy premium.
Teraz najlepsze. W Polskich salonach (wiem od znajomego z Renault) zapanował istny postrach i spadek obrotów.
Nic dziwnego bo w komentarzu możecie zobaczyć co oferuje konkurencja w tej cenie.
#motoryzacja #ciekawostki
@Caracas: zbudują sobie silny fanbase podobny do forsowników aut elektrycznych i będą mogli w końcu zacząć redukować koszty a jak to wyjdzie na jaw to
Ale jedno trochę wynika z drugiego. Cena DC w Polsce nie ma nic wspólnego z rynkowością czy cenami hurtowymi. Mało aut, mało ładowarek = wysokie marże, bo czemu nie?
- przy każdym włączeniu trzeba na nowo zmieniać ustawienia (w moim przypadku zmiana z poziomu 3 na poziom 1 oszczędzania energii, tak żeby samochod samoczynnie nie hamował kiedy nie trzymam pedału gazu)
- słabe ogarnianie przestrzeni, pomimo kamery 360 - w trakcie jazdy, nawet przy bardzo szybkiej
MG to nie jest chińska marka, tak samo jak Volvo nie jest chińską marka. Jedynie właściciel obecnie jest chiński.
duzo pali - wiec przydaloby sie lpg dla polaka…
Tymczasem Duster3 wyglada swietnie ma miec lpg,mild hybrid i 4x4. Ceny adekwatne do tego co sie dzieje na rynku.
Startuje od 18800€ w Rumunii a we wtorek rusza cennik PL i preordery. Czekamy…moze byc hit.
Dacia to nie kot w worku….