Aktywne Wpisy
Nullek +86
Spełniłem swoje małe marzenie (。◕‿‿◕。)
Niby tylko golfik ale i tak bardzo się cieszę (ʘ‿ʘ)
Niby tylko golfik ale i tak bardzo się cieszę (ʘ‿ʘ)
Taki temat: jaka technologia jest dzisiaj powszechna, nie wyobrażasz sobie bez niej dzisiejszego życia, a w 2010 roku nie była jeszcze codziennością lub była całkowicie nieznana?
Dla mnie top to android auto/apple carplay. W 2010 nawigacja była na osobnym palmtopie albo w formie 3" ekranu w samochodzie, aktualizacje kosztowały po 1000zł, a dla pozostałych była mapa papierowa. Dzisiaj już w większości bezprzewodowy carplay z google mapami online, yanosikiem i muzyką yt/spotify to
Dla mnie top to android auto/apple carplay. W 2010 nawigacja była na osobnym palmtopie albo w formie 3" ekranu w samochodzie, aktualizacje kosztowały po 1000zł, a dla pozostałych była mapa papierowa. Dzisiaj już w większości bezprzewodowy carplay z google mapami online, yanosikiem i muzyką yt/spotify to
Z tego co się nasłuchałem i naoglądałem to na pewno postacie są w zbyt dużej rozdzielczości LOD0 i LOD1 tylko że w niższej jakości znikają włosy. Jezeli chodzi o nanite to jeżeli dobrze rozumiem zaznaczona opcja pozwala wczytywanie obiektów tylko tych które są blisko więc powinno być ok. Światło najwięcej pamięci zżera mi główne światło mapy. Zapewne powinienem zmniejszyć rozdzielczość tekstur na przedmiotach. Tylko jak to ma wszystko hulać jak nawet w drzewach usunąłem ruch a i tak wszystko się wiesza i ma 10-15fpsow. Da się to wszystko jakoś zoptymalizować by nie stracić za dużo na jakości? Uczę się dopiero Unreala i trochę się zatkałem z tą wydajnością.
#kiciochpyta #unrealengine #unreal #programowanie