Wpis z mikrobloga

Temat filtracji wody/ osmozy.
Jeszcze nie znam się na temacie ale głośno myślę żeby założyć w domu taki cudo do wody pitnej niż cały czas lecieć na dzbanku z britty. Widzę, trochę tych opcji filtrów jest tj. jakieś WF-3 / WF-3 i inne... Czy ktoś może mi ogółem powiedzieć na co zwracać uwagę i jak podejść do tematu?
Jak ktoś jest z #wroclaw i może polecić mi godną zaufanie firmę która zajmuję się kompleksowym montażem to byłoby super :)

#woda #wodapitna #osmoza #biohaking #zdrowie #filtry #osmoza
  • 17
@Wychwalany: @Viking- no, zwłaszcza ekspres ciśnieniowy będzie zadowolony z takiej ilości kamienia
@Kermii też właśnie szukam takiego systemu, każdy z membraną ma minus w postaci baniaka na wodę pod zlewem, dlatego rozważam coś takiego. Zajmuje mało miejsca i wydaje się proste w obsłudze
https://www.ecoperla.pl/filtry-do-kuchni/revo/
minus taki że nie podłączysz do trójdrożnej baterii tylko musisz mieć oddzielny kranik
jako alternatywę rozważałem system Grohe Blue ale tam filtry są ultra drogie, za to
@bardzomalyczlowiek Wszystkie ekspresy, które miałem miały nastaw na twardość wody i same przypominały o odkamiwnianiu lub wbudowany w zbiornik wymienny filtr kamienia. Od jakiegoś czasu częściej pije yerbe, a kar robię w kawiarkę. Bardziej upierdliwa, ale kawa lepsza, zajmuje mniej miejsca i nie ma problemu z kamieniem
@Kermii: firma mega polecana to joro, ale droga. Ja pod Wrocławiem montowałem od nich zmiękczacz wody bo w Czernicy leci kamień a nie woda i kogo nie pytałem to polecali joro, jestem zadowolony. Traz też szukam osmozy i mam od nich wycenę

Co do samej osmozy to czytam że mineralizatory to straszna lipa większość bez badań ile podnoszą, jonizacja to czysty marketing a alkaliczna też, szukam jakis.bassn nie na nic

Co