Wpis z mikrobloga

  • 6
@pokaczw U mnie jest mniejsza alemam polift F10.Z tym że szpara to chyba rzecz drugorzędną.Ja bym się bardziej pochylił nad przebiegiem 180k w 13 letnim BMW i nad tym czy miał zmieniane panewki wał i rozrząd
  • Odpowiedz
@pokaczw: Ale urwali ci od internetu? Niemniej koledzy wyżej dobrze piszą, że to najmniejszy problem. Może tam jest jak w E90, że jak raz ruszysz zderzak, to trudno uzyskać fabryczne spasowanie, a zderzak mógł być ruszony przy parkingowym stuknięciu (takbylo.jpg).

Ta cena, to chyba okazyjna, jak na te parametry. Nie kupuj okazyjnego BMW. Jak byś się decydował, to przed podpisaniem umowy bierz go na przegląd do serwisu.

@zd4n14: W starszym
Nick_Login - @pokaczw: Ale urwali ci od internetu? Niemniej koledzy wyżej dobrze pisz...

źródło: 30022

Pobierz
  • Odpowiedz
@pokaczw: jest za duża, ale szpara to w sumie detal, przy wymianie xenona czy chlodnicy czy lakierowania po zarysowaniu jak ktos zle zalozy to tak zostanie. To 13 letnie auto, ktore objechalo kawal drogi, nie roczne. Te auta robia duzo wieksze przebiegi w 5 lat, 180kkm to idealna wartosc pod polskiego kupca
  • Odpowiedz
W starszym BMW też miałem taki przebieg potwierdzony ładnie prowadzoną książką serwisową


@Nick_Login: Ok może miałeś dobry egzemplarz za normalną cenę.Ale zdrowa f10 3.0 automat za 39900 do nego ze 180k przebiegu to raczej gruba wtopa będzie.Chociaż wiadomo mogę się mylić.
  • Odpowiedz