Aktywne Wpisy
lunari6 +105
Hej Mirki i Mirabelki,
Od dłuższego czasu przeglądam mirko. Jakiś czas temu miałam okazję pomóc jednemu mirkowi z zaburzeniami lękowymi. Za jego namową założyłam konto. Mam na imię Dominika i jestem absolwentką #psychologia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Oferuję szeroko pojętą pomoc psychologiczną w formie online. Pracuję z osobami dorosłymi oraz młodzieżą. Pomagam osobom z zaburzeniami: emocjonalnymi, osobowości, nastroju, odżywiania, osobom o obniżonym poczuciu własnej wartości. Zapraszam serdecznie do kontaktu na priv jeśli jesteście
Od dłuższego czasu przeglądam mirko. Jakiś czas temu miałam okazję pomóc jednemu mirkowi z zaburzeniami lękowymi. Za jego namową założyłam konto. Mam na imię Dominika i jestem absolwentką #psychologia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Oferuję szeroko pojętą pomoc psychologiczną w formie online. Pracuję z osobami dorosłymi oraz młodzieżą. Pomagam osobom z zaburzeniami: emocjonalnymi, osobowości, nastroju, odżywiania, osobom o obniżonym poczuciu własnej wartości. Zapraszam serdecznie do kontaktu na priv jeśli jesteście
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
mam do Was jeszcze jedno pytanie odnośnie gratisów do zamówień. Tj. pisałem w jednym z dzisiejszych postów prowadzę mały sklep beaty (też handmade, perfumy). Często natrafiam kupując od innych sprzedawców gratisy w postaci jakichś cukierków itp. raz nawet dostałem żelki Harbio i bardzo mi to utkwiło w pamięci. Na alledrogo kosztują one 50 gr za paczkę, więc jest to znikomy koszt. Pytanie czy dorzucać coś takiego do zamówienia? Średnio mam zamówienie w sklepie za ok. 80 zł z czego około połowa to zysk, więc te 50 gr na żelki + jakieś grosze na kartkę z podziękowaniem, to znikomy kosz, a może to zbuduje jakiś pozytywny wizerunek? Zdaje sobie sprawę, że sporo będzie zwolenników, którzy powiedzą, że to zbędny koszt, ale może to fajny pomysł na lojalizowanie klientów? Co myślicie?
#ecommerce #biznes #marketing #kiciochpyta #perfumy
Dawać żelki?
Lepiej mieć żelka jak nie mieć
Możesz też się porozglądać, bo kiedyś widziałem takie zwykłe cukierki/landrynki pakowane w folijki z logiem firmy. Nie mogę znaleźć tego w ofercie firm, z którymi współpracowałem, ale w internecie może znajdziesz coś takiego. Zawsze taki słodki dodatek poprawia odbiór, a logo firmy/marki na słodyczu utrwala sprzedawcę w pamięci i przyjemnie kojarzy ze słodkością.
@TheGreatest: a wiesz już jak rozlicza się gratisy ze skarbówką? ( ͡º ͜ʖ͡º)
A z żelkami sam nie wiem, też bym chyba nie chciał, no ale patrząc po ankiecie to jestem w mniejszości ¯\(ツ)/¯