Koreański rząd zrobił nalot na lokalną siedzibę Blizzarda
Po otrzymaniu ogromnej liczby skarg na Blizzard za odmowę refundacji pieniędzy za zakup Diablo 3 (w które dzięki słynnym błędom 37 i 73 często nie da się grać całymi dniami) rzecznik praw konsumenta postanowił wkroczyć do siedziby firmy w celu zebrania dowodów przeciwko nieuczciwemu deweloperowi!
Darkside-Hardcore z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 112
Komentarze (112)
najlepsze
Sam wczoraj wysłałem ticketa z prośbą o refundację. Gdyby odmówili zawsze pozostaje chargeback.
Jedna prosta zasda - "klient nasz pan" - powinna być absolutną
Ta zasada się sprawdza kiedy na rynku jest konkurencja i produkt o podobnych własnościach możesz kupić od kilku producentów. Wtedy jakość usług i nadskakiwanie klientowi ma wpływ na zysk. W wypadku takiej masówki jak sprzedaż Diablo III klientowi się teoretycznie nadskakuje (cały ten hype) do momentu puszczenia towaru na półki, a
Mam nadzieję, że ten wydatny kubełek zimnej wody przyda się konsumentom gier i wszyscy na tym skorzystamy. Po następne "superprodukcje" klienci nie będą się już ustawiać w kolejkach. Być może wcześniej nie zdawaliśmy sobie sprawy jak wyglądają "legalne gry" - Blizzard nas uświadomił :) Zawsze byłem wrogiem DRM w każdej postaci jako "Defective By Design". I nie wynika to tylko ze spraw czysto technicznych, wynika to z pewnej bardzo złej
Tak czy owak, czekam:D