10 powodów, żeby nabijać się z samochodu sąsiada
Oczywiście zaraz odezwą się hejterzy, piszący „miałem takie auto i przejechałem 4000 km i nic się nie stało”. Odpowiedź jest bardzo prosta: mój dziadek całe życie palił papierosy i przeżył 93 lata w dobrym zdrowiu. To ostatecznie dowodzi, że papierosy nie są szkodliwe, a naukowcy się mylą.
dotcom z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 257
Komentarze (257)
najlepsze
Zębatki, pompa - papa 12k.
Ale po wymianie jeździ pięknie :)
@barty: powodzenia
Na tym skończyłem czytać. Mam Carismę 1.8 GDI i w trasie pali 6l/100km, a średnio koło 7.5l/100. Można jeszcze mniej (brak klimy itp, ale to przy normalnej jeździe).
Nie wiem czego autor chce wymagać, ale niech mi pokaże samochód z silnikiem o pojemności ponad 1800 i tej wielkości, który pali mniej benzyny (najlepiej z 1997-1998 roku).
Koszt gazu - faktycznie
Sentyment do autka mam i nie będę chciał go sprzedać, bo jest naprawdę dobre.
Zbiera się całkiem nieźle (lepiej niż 1,9 TDI Passat 130KM - szwagier ma).
Na baku który ma 65litrów (maks zatankowałem 64litry, wiem co to znaczy jechać na oparach :) - auto robi mi ok 1000km przy bardzo dynamicznej jeździe.
Spalanie miałem ok 12litrów/100km jak goniłem 180-210 po
Spalanie jednak wszędzie będzie podobne.
*Passaty2000r+- samochod kupuja ludzie taki przecietny kowalski co charowal w robocie 10 lat zeby kupic takiego za 20 tys i teraz niech sasiedzi patrza ja jade .
*Voyagery (97-2000)- mega fajne auta lecz skrzynia i diesle masakra :(( dlatego jak szukasz takiego
@qras: Chyba jeździłeś benzyniakami, bo diesle dci to wielka padaka
Dla mnie najważniejszą sprawą jest to, by nie liczyć na szczególne okazje w motoryzacji, bo zwyczajnie ich nie ma. Problem w tym, że każdy chce się pokazać
Tyle że niektórzy nie zdają sobie sprawy z kosztów.
Istnieje również grupa która kupuje auto kierując się wyglądem zewnętrznym (np. świeżo spolerowany lakier) i po kilku tygodniach patrzy jak ich "nowy" samochodzik stoi pod domem, a oni zbierają lub biorą kredyt na kolejną naprawę.
Tak, ale dzisiejsze diesle są mniej odporne niż benzyny. Nie to co kiedyś. Mróz, zła jakość paliwa itd.
Nie porównujmy silników z osobówek do tych z czołgów.
Znaczy, w sumie, teoretycznie się da. Dużo autobusów tak jeździ ale ja nie pisałem nic o żadnym dieslu na gaz.
Samochód ma już 17lat i zero rdzy, pewnie dlatego, że kiedyś blacha była ocynkowana.
Silnik 200tys, ale pewnie kręcony, nadal jeździ i pali co mu się wleje do baku :)
Może nie robię szału na ulicy, ale przynajmniej nie odwiedzam za często mechaników.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 K
Component: ZV-Pumpe, Funk D11
Coding: 12864
Shop #: WSC 06313
4 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
00991 - Interior
Odpalanie - po sprawdzeniu oczywistych rzeczy typu filtr paliwa, sprawdź w zależności od tego czy odpala gorzej na zimnym czy na ciepłym czujnik płynu chłodzącego pod pompą paliwa oraz ewentualnie zrób korektę dawki rozruchowej - poprzez przeprogramowanie map wtrysku lub zmianę kodowania skrzyni na z manuala na automat 9chyab, że masz skrzynię automatyczną, wówczas sposób nr 1).
Błędy:
1. Zamki w Audi są pneumatyczne, dlatego też zamykają się ciszej niż
juz wiem! chodzi o pompke do zamka centralnego. i faktycznie, od strony kierowcy nie do końca odbija ten #!$%@?. Dawke rozruchową zwiększałem, bo mam kabel, jak pisałem. nie pomogło. moc jest, tylko przy zapalaniu coś słabo. i zatrząść sie lubi silnik, jakby nie palił na jakiś cylinder czy coś. pewnie coś z kompresją...
@Plackartnyj: jak na razie nie, nie eksperymentuje z paliwem, ale zamierzam niedługo je sprawdzić. regeneracja nawet lekko przelewającego wtrysku daje później oszczędności w paliwie
Ja w mojej Carismie 1,8 GDI robiłem. Auto ma 200k.
Komentarz usunięty przez moderatora
Mój tata w 1994 kupił wyprodukowanego w 1992 roku Mercedesa 190D 2.0
Auto nie do zajechania. Od tego czasu nie zepsuło się dosłownie NIC. Jedynie wymiana elementów które się zużywają, olej, pasek, gumki, żarówki, etc.
Autko ma przejechane ok. 400 tys i chodzi jak marzenie :)
golf4, 197000km z czego 50000km moje.
wymieniłem sprzęgło po kupnie, raz padła sonda lambda, raz tylna wycieraczka i czujnik pod podałem co zapala światło hamulca. pali trochę oleju ale cały czas tyle samo.
wymieniłem klocki, raz tarcze z tylu i tyle. Autko ma ponad 12lat.
a,bym zapomniał, żarówka z przodu mi się przepalila po 3latach
Komentarz usunięty przez moderatora