Plus też za pewno podstawową ale nie dla wszystkich oczywistą sprawę. Nagrodą były 2 bilety, a nie tak jak w wielu konkursach 1. Nie wiem co za tłuk wymyśla taki konkurs, w którym otrzymuje się tylko jedną wejściówkę do kina czy też na koncert. Ja wiem że niektórzy są aspołeczni ale jednak większość społeczeństwa idąc na takie wydarzenie kulturalne zdecydowanie woli kogoś zabrać ze sobą.
@enzojabol: tluk? ...przeciez o to chodzi, ze sam nie pojdziesz - wiec skoro juz Ty masz za darmo to zaciagniesz kogos za kogo zaplacisz / kto sam za siebie zaplaci.
@sbcs: Cała kampania Skyfall da naprawdę dobry "kejs". Tyle, że aby coś takiego przeprowadzić to trzeba mieć tak rozpoznawalną i charakterystyczną markę jaką jest właśnie James Bond.
@NapalInTheMorning: Zgadzam się w 100%. Aczkolwiek w tej kampanii właśnie najlepsze jest to, że Bond jest reklamowany na okrągło w TV, ale reklama nie jest nachalna, bo nie jest traktowana wprost, tylko wplatana w inne reklamy, a to bez posiadania silnej marki jest niemożliwe do wykonania.
Wyglada jakby wszystko rezyserowane bylo - lacznie z "przypadkowymi ludzmi", ale zastanawia mnie osoba, ktora przewraca sie o kartony (zadnych analogii prosze!): czy ta osoba jest tez przypadkowa czy to ofiara wrogow Bondowannabiego? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RDiZOnzajNU#t=81s
Komentarze (133)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Mam nadzieję, że pomogłem.
O dostałem dwa bilety, sprzedam jeden na allegro.
Świetny marketing :)