Gabe Newell potwierdza: Half-Life 3 i Source Engine 2 w produkcji!
Prace nad Half-Lifem 3 , określanym przez pracowników Valve jako Ricochet 2 „wystartowały”. Mało tego, w drodze – zgodnie z plotkami – jest również całkowicie nowy silnik, Source Engine 2.
Nort z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 43
Komentarze (43)
najlepsze
Byleby nie takie jak w Fallout: NV, gdzie nawet na szybkim dysku SSD liczba klatek spada o 20 / 30 na ten krótki aczkolwiek zauważalny moment.
@m_i_n: Mogliby dać sobie spokój z tymi viewmodelami. Wiem, że to oszczędność wielokątów, ale potem brakuje rąk, nóg ramion, niektóre ruchy widoczne tylko dla innych graczy itd. Nie wiem czy kojarzysz Orbba z Q3A. Nosił broń nad okiem (głową?) a widok pierwszosobowy i tak przedstawiał broń poniżej linii wzroku. Kuriozum.
:D No to zabłysnąłem. Ciężki dzień panie...
https://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time
Dożyłem Duke Nukem Forever (średnio się ciesze), dożyłem Black Mesy (nieziemsko się ciesze), dożyłem premiery AMD Bulldozera, dożyłem wydania Steama na Linuksa. Dożyję i H-L3.
Na marginesie/offtopic. Niemal dokładnie rok temu użalałem się że Croteam zapomniało o użytkownikach Linuksa i rendererze OpenGL. Wczoraj pierwszy raz zagrałem w linuksową wersję Serious Sama BFE. Chyba rok temu musiała spadać jakaś gwiazdka:)
http://gry.wp.pl/wiadomosci/nowy-silnik-valve,53089,1.html - tutaj trochę bardziej rzetelne info