Z tym kodem MCC to sprawa juz znana od dawna, ale to natychmiastowe rozwiazanie bardzo dziwne wyslij im pismo niech napisza co dokladnie jest nie tak (chociaz wydaje mi sie ze moga odpisac ze maja prawo do rozwiaania umowy i tyle).
Sam mam tam konto ;) na cashback nie zwracam uwagi a reszta mi pasuje
Pozytywny/negatywny post na temat firmy na głównej wykopu ma bardzo duże znaczenie marketingowe/wizerunkowe. Sprawa pewnie się wyjaśni, ale niesmak pozostanie.
Oczywiście nie twierdzę, że tak jest w tym przypadku.
@dziki_rysio_997: Masz racje, tym bardziej ze ostatnio tez byl kontrowersyjny, negatywny wykop o Syncu rownisz dodany przez osobe o zerowej aktywnosci.
@mino: .Teoretycznie to nie chodzi o kod Allegro, ale kod PayU, za pomocą którego płacisz transakcje. I Sync generalnie daje zwrot za płacenie przy uzyciu PayU, czego sam jestem dowodem od kilku miesiący. Coś czuję, że autor wykopu nie mówi nam całej prawdy
@jasamek: Mam bardzo podobną sytuację jak autor tego wykopu. Zakup był na Allegro i płatność przez PayU, więc te okoliczności absolutnie nie gwarantują wypłaty cashback'u. Po tym jak się zacząłem domagać swojej kasy, to otrzymałem bezpodstawne wypowiedzenie umowy, że niby transakcje dotyczyły działalności gospodarczej, a ja nie mam żadnej firmy. Radzę omijać ten bank szerokim łukiem.
Jak zwykle psioczenie na Sync. Bank ma świetną ofertą, wszystko za darmo + bardzo przyjemny zwrot 5% wydatków, a i tak ludzie w kółko tylko narzekają. Daje dużo, a powinien więcej! - głupota! Poza tym zalecam wszystkim krzykaczom przeczytać w końcu regulamin naliczania cashbacku i realizacji innych operacji z bankiem - to nie boli, a zaoszczędzi Wam wstydu na forum publicznym!
Ja właśnie dostałem dychę zwrotu za transakcje z listopada. Nie jest
@pies_harry: Regulamin cashbacku znajdziesz na stronie i bank się go trzyma. Opisana w wykopie sytuacja jest - moim zdaniem - mocno niejasna i sporo w niej niedomówień, a autor jest mało wiarygodny. Bank nigdy nie "strzela fochów" bez powodu, tym bardziej Sync, który na PR wydał pewnie więcej, niż BPH na cały serwis transakcyjny ;]
Napisz, który punkt regulaminu gość złamał. I jeszcze jedno, uważasz, że rozwiązywanie umowy jest właściwą reakcją na reklamację? Ale może tu jest jakiś kruczek. A jak jest - to napisz. Ludzie nie wiedzą o co chodzi. Z tego co gość napisał wynika, że reklamują ten cashback, a nagle z niejasnych powodów zabierają. Samo w sobie jest to lewe, ale dalej jest jeszcze gorzej - wypowiedzenie umowy w charakterze focha? Wytłumacz
Bardzo fajna akcja wykopu, z reguły jak ktoś się poskarży to wykop bierze jego stronę i instytucja musi płacić - w tym przypadku widać że nie jest to zasadą i raczej rządzi tu logiczne myślenie niż psychologia tłumu.
Mam konto w syncu, nie narzekam, bo liczyło się dla mnie głównie to, by nie ponosić w związku z nim żadnych dodatkowych kosztów (jak np. za wypłaty w bankomatach [napatrzyłam się już, jak koleżanka lata w poszukiwaniu "swojego" bankomatu]. Ponad miesiąc temu robiłam małe zakupy na allegro, naczytałam się już o problemach z cashbackiem, na za dużo więc nie liczyłam (no bo co to za opłacalność dla banku, nic na mnie nie
Komentarze (140)
najlepsze
Sam mam tam konto ;) na cashback nie zwracam uwagi a reszta mi pasuje
@zourv: ale na reklamację MUSZĄ odpowiedzieć, jeśli nie wyrobią się w czasie zostaje ona uznana
http://www.wykop.pl/ludzie/niewyspany/
Pozytywny/negatywny post na temat firmy na głównej wykopu ma bardzo duże znaczenie marketingowe/wizerunkowe. Sprawa pewnie się wyjaśni, ale niesmak pozostanie.
Oczywiście nie twierdzę, że tak jest w tym przypadku.
Ale... w tytule, opisie i treści znaleziska nie ma o tym słowa!
Karty używam tylko do płatności internetowych i nie mam tam dużych kwot więc raczej do mnie dopłacają.
Dostałem zwrot co do grosza (ponad 100zł), a nawet z zaokrągleniem tego grosza w górę.
Zaliczyli mi całe allegro, groupona, doładowania telefonu, a nawet płatność rachunku za allegro.
Więc ja póki co nie narzekam.
Ja właśnie dostałem dychę zwrotu za transakcje z listopada. Nie jest
Napisz, który punkt regulaminu gość złamał. I jeszcze jedno, uważasz, że rozwiązywanie umowy jest właściwą reakcją na reklamację? Ale może tu jest jakiś kruczek. A jak jest - to napisz. Ludzie nie wiedzą o co chodzi. Z tego co gość napisał wynika, że reklamują ten cashback, a nagle z niejasnych powodów zabierają. Samo w sobie jest to lewe, ale dalej jest jeszcze gorzej - wypowiedzenie umowy w charakterze focha? Wytłumacz