@saycool: Powiem tak. Gdybyś zasłonił mi znaczek Audi na kierownicy, to nie wiedziałbym, czy to jest Audi, czy BMW, czy sterownia jakiegos jachtu. Alfy nie pomyliłbym nigdy z niczym. W tym właśnie podoba mi się stylistyka Alfy. Wnętrze VAGA jest dla mnie zbyt stonowane i lekko nudnawe, ale to moja subiektywna ocena.
@marc1nek: Fakt, GT jest trochę cięższa i z JTSem nie powala. Miałem 156 poliftową z JTSem, i tam silnik sprawował się idealnie. Dużo momentu, fajnie się kręcił no i właśnie ten dźwięk... :) W 2003 roku taki mały sedan co miał 165KM pod maską, to było coś. Niewiele ponad 8s do setki, i można było sporo domorosłych "sportowców" pogonić :D ahhh piękne wspomnienia :)
@Bartli: A najbardziej boli, że ja tych 165KM w JTSie nie czuję... Kolega ma taką samą i jeszcze zanim swoją kupiłem, to wiedziałem, że nie jedzie jak na taką moc. Później okazało się, że jego alfa była dużo wolniejsza od mojej. Mimo wszystko nadal uważam, że mogłoby być lepiej pod tym względem. Mi się marzy 2.0T 200KM i byłoby dla mnie w sam raz na to auto.:) Za to dźwięk JTSa
No może wtedy marka by odżyła, bo teraz ma olbrzymi ale niewykorzystany przez Fiata potencjał..
Na dzień dzisiejszy produkują tylko dwa modele: MiTo i Giuliettę.. Dwa małe miejskie samochody.. To trochę mało jak na markę z takimi tradycjami, a gdzie sedan - następca 156 i 159? Gdzie duża limuzyna, następca 164 i 166? Gdzie roadster, czyli następca Spidera? Fiat niestety marnuje szansę jaką jest posiadanie tak rozpoznawalnej marki. Mam tylko nadzieje,
@Grisu: Tylko, że 4C będzie kosztowało wiele więcej, niż kosztowała nowa Brera, GT czy GTV. Tak więc klasa raczej Lotusa. Ja chciałbym zobaczyć następcę GT z silnikiem z Audi S3 :).
@esposito: miałem Alfe 159 i była mniej awaryjna niż BMW czy volvo. Nie trzeba było o nią szczególnie dbać. Niestety wcześniejsze modele nie były tak udane.
Alfa z wnętrzem jak w Audi/VW/Seacie? Boże uchowaj. Jakoś nie wydaje mi się, żeby VAG zrobił Alfie takie wnętrze jak jest w 159. ;) Po za tym, Fiat ma wielkie plany (zapowiedź kilkunastu modeli do 2016 bodajże) więc sprzedaż teraz byłaby kompletną głupotą.
@saycool: Więc jak można porównywać te dwa auta? No sam bym się zamienił z posiadaczem np. BMW 7 za moją Alfę. BMW sprzedałbym na drugi dzień i kupił bym sobie 9 nowych Alf.
@Bas91: Szczytem niemieckiej formy i stylistyki pojazdow byl czol Panzer IV, potem juz nic sie nie poprawilo. Teraz beda samochody jednoczesnie wygladajace jak czolgi i awaryjne jak fiaty...
@znikajacypunkt: 250 tys PLN za połączenie Lotusa Eliese z Ferrari, ze światłami a' la Porsche. Ogólenie przypomina mi Opla Speedster'a, który był niezłym niewypałem.
To już obecnie produkowane modele mają ładniejsze kształty. Może na żywo wyglądać bedzie lepiej, ale na obrazkach jest jakaś taka.... nieforemna.
Aha, no i mogliby popracować nad wystrojem wnętrzna, bo to co oni obecnie montują w środku to japonia lat 90.(Chodzi mi o styl kokpitu)
Komentarze (196)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Na dzień dzisiejszy produkują tylko dwa modele: MiTo i Giuliettę.. Dwa małe miejskie samochody.. To trochę mało jak na markę z takimi tradycjami, a gdzie sedan - następca 156 i 159? Gdzie duża limuzyna, następca 164 i 166? Gdzie roadster, czyli następca Spidera? Fiat niestety marnuje szansę jaką jest posiadanie tak rozpoznawalnej marki. Mam tylko nadzieje,
Roadster niedługo będzie i to spodziewam się jakiegos killera bo tworzy go alfa razem z mazdą
@dyktek: Dobra laweta to podstawa.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@Bas91: Szczytem niemieckiej formy i stylistyki pojazdow byl czol Panzer IV, potem juz nic sie nie poprawilo. Teraz beda samochody jednoczesnie wygladajace jak czolgi i awaryjne jak fiaty...
dokładnie tym.
Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale postaw obok siebie np. 159 i jej odpowiednik, passata, czy a4, paskudne nie są, ale piękne też nie.
Popatrz sobie na takie ducati, czy ferrari, albo inne maserati.
Niemiecka stylistyka nie ma szans w porównaniu do włoskiej.
Tyle modeli jest jeszcze do wskrzeszenia np. Disco Volante. Fakt jest protoyp: http://www.motofilm.pl/wp-content/gallery/alfa-romeo-disco-volante-genewa-2012/alfa-romeo-disco-volante-concept_11.jpg no i zerknijcie na ten model: http://www.youtube.com/watch?v=ugN6on2xpbc
Fajnie by było odświeżyć ten model: http://www.classicargarage.com/common/pictures/peters/2002/1102/montreal-05.jpg
Disco Volante powstaje przy udziale Touringa, ale nie jest firmowany przez Alfę.
To już obecnie produkowane modele mają ładniejsze kształty. Może na żywo wyglądać bedzie lepiej, ale na obrazkach jest jakaś taka.... nieforemna.
Aha, no i mogliby popracować nad wystrojem wnętrzna, bo to co oni obecnie montują w środku to japonia lat 90.(Chodzi mi o styl kokpitu)