PolskiBus.com: Brian Souter chce podwoić wartość inwestycji w Polsce
Przewoźnik zamierza podwoić wartość inwestycji w Polsce. W ciągu osiemnastu miesięcy firma wyda w naszym kraju 30 mln euro. Zwiększy się flota jej pojazdów oraz liczba pracowników
R.....u z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 127
Komentarze (127)
najlepsze
Między innymi dlatego chwali też Polskę. – Jesteście otwarci dla biznesu i nie macie problemu z korupcją. Polskę zamieszkuje bardzo dużo młodych, otwartych ludzi, którzy są dobrą grupą dla usługi, jaką oferujemy. Do tego wykwalifikowana siła robocza i PKB, który rośnie szybciej
Jest popyt, jest i podaż.
Tak trzymać PolskiBusie!
Wow faktycznie po takim zdaniu pracownik musi pozostać anonimowy. Żenujący chwyt redakcyjny
@ripperg: albo chociaż trasę Wrocław - Kraków i Szczecin - Poznań - Wrocław - Jelenia góra
Polski Bus jedzie 5 godzin 25 minut. Bilet kosztuje 35 PLN.
Przewozy regionalne jadą 3:21. Cena 60 PLN.
Express jedzie 2:30, cena 127 PLN.
Wygląda na to że optimum cena/szybkość to przewozy regionalne. W sumie to ten czas przejazdu Wawa-Poznań jest bardzo dziwny bo ta trasa jest obecnie w całości autostradą. Którędy u licha on jedzie że zajmuje mu to pięć i pół godziny?
Gdańsk -> Katowice TLK: 73,00 PLN ; 10h 12min podróży (+0..2h opóźnienia)
Gdańsk -> Katowice POLSKIBUS: 35,00 PLN ; 9h podróży
Powiem tak kolego, mam za sobą wiele podróży pociągiem dalekich oraz miliard podróży lokalnych (do pracy 5x w tygodniu) i mam wyrobione zdanie o pociągach. Za niedługi czas będę jechał do Katowic, chcę spróbować tego przewoźnika autobusowego - wtedy ocenię jak to wygląda w praktyce. Ale cenowo TLK to rozbój w biały dzień, dodam że nie mam praw do żadnych ulg. Z chęcią odpowiem na tego posta i dam porównanie
Tak wyglądała siatka połączeń przewoźnika w sierpniu 2011 roku
A tak wygląda obecnie
to jakaś podróbka konta? ;)
miejsc obsadzanych często przez władze lokalne... Tyle zasług do wynagrodzenia...
Przecież to można łatwo sprawdzić w krajach, gdzie ta firma funkcjonuje. Ostatnią rzeczą jest wierzyć we wszystko co mówi o kimś jego konkurencja.
Zresztą być może któryś z niemieckich przewoźników połasi się na polski rynek. Berlin (3,5 mln mieszkańców) do którego jeżdżą jest w końcu zaledwie 70 km od Polski:
Tanie autobusy do Niemiec i przez Niemcy
Mam nadzieję, że w końcu PB zdominuje rynek i PKSy i inne kołchozy tego typu padną. Mam nadzieję, że tego samego doczekamy się w przypadku PKP. Niektórzy może stwierdzą, że to antypolskie, ale wręcz przeciwnie. Byli pracownicy państwowych przewoźników i tak znajdą pracę w
Można to sensownie połączyć z innymi - kierunek zachód: Tanie autobusy do Niemiec i przez Niemcy
Tak właśnie było z tymi PKS-ami najpierw wyczyszczenie siatki połączeń, a obecnie busy są w każdą stronę, odjeżdżające co godzinę.
Właściciel szybciej reaguje na zmiany rynku i przepływu pasażerów, niż urzędnik, który uważa, że to
Nie przesadzaj. Zatrudniają polskich kierowców, płacą podatki (opłata za przejazd, paliwo), być może w Polsce naprawiają tabor. Chciałbyś aby użycie "polskie" w nazwie było reglamentowane? Brawo jesteś na najlepszej drodze do prawa III Rzeszy. Tam użycie w nazwie firmy "Deutsche" było ściśle reglamentowane.