John D. Carmack, człowiek który zrewolucjonizował gry. Kilkukrotnie
Genialny programista, wieczny nastolatek, ojciec Dooma i Quake’a, twórca technologii jutra - te słowa często pojawiają się przy nazwisku John Carmack. Oto historia tego genialnego programisty niegdyś wielbionego przez wszystkich, dziś znienawidzonego przez niektórych.
Szczur90 z- #
- #
- #
- #
- 61
Komentarze (61)
najlepsze
http://www.ceu-inc.com/intergr_6d.html
http://www.wykop.pl/link/1499469/w-1995-john-carmack-uzywal-28-calowego-monitora-fullhd/
@Wiosen: Bo na rynek wszedł UT3 i inne wieloplatformowe silniki, z których się korzysta. Czemu? Bo za jednym pociągnięciem masz kilka platform obsłużonych (jedne lepiej, drugie gorzej - patrz CryEngine 3) i rosną zyski. Teraz idzie się w ilość, nie jakość. Osobiście jestem pełen podziwo do Carmacka, bo gościu
Widać co dzieli geniusza od dobrego fachowca.
Dlaczego ta informacja nie znalazła się na początku tekstu?! Fuuuck... muszę przeczytać ten tekst jeszcze raz, teraz odczytując ID poprawnie... :(
Tam jest tragedia, a nie gamedev.
http://www.mtbs3d.com/phpBB/viewtopic.php?f=142&t=16703&start=80
Koło 3 godziny przemówienia na Quakecon twierdzi, że bardzo krucho u niego z czasem na VR. A też przez Armadillo:)