Mam strasznie zjedzone drzwi pasażera i blacharz straszy że nie przejdzie przeglądu. Moim zdaniem chce po prostu mnie skasować 400-500zł za robote tego. Ciężko strasznie dostać takie drzwi w lepszym stanie a przegląd tuż tuż. Reszta zdrowa, Auto to cytryna c15, przejde przegląd?:)
1. Czy przegląd w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów różni się czymś od przeglądu w Podstawowej Stacji Kontroli Pojazdów ponieważ jedna musi być lepiej wyposażona niż druga i z tego powodu ma większe możliwości "przetrzepać samochód"?
2. Czy są jeszcze jakieś inne typy SKP (np. wojewódzka)? Jeśli tak, to do której najkorzystniej się udać? (chodzi mi o najwyższą "przepuszczalność")
3. W mojej rodzinnej miejscowości są 3-4 SKP. Jedna z
@sowiq: 1. Stacje dzieli się tylko na podstawowe i okręgowe, różnica jest przede wszystkim, że podstawowa ma dużo bardziej ograniczone możliwości - jeżeli chodzi o przegląd osobówki w OSKP czy SKP to niczym one się nie różnią, tak samo sprawdzony powinien zostać samochód.
2. OSKP i SKP
3. Nie boję się, bo mamy stałą bazę klientów od kilkunastu już lat.
Czy diagności u ciebie sprawdzają ustawienie świateł? Na ~14 kontroli badań technicznych w ciągu ostatnich 6 lat tylko 2 razy widziałem aby diagnosta z własnej inicjatywy wziął urządzenie do kontroli ustawienia świateł, a kontrole robiłem na najróżniejszych stacjach...
Jak jest z terenówkami? To jest faeria modyfikacji i naciągania - drążki od W123, silniki od BMW w Suzuki, obcięte budy, stalowe zderzaki, naciągi do gałęzi (!!! niektórzy jezdza z tym po drogach !!! dla niewiedzących powiem, że to stalowa linka pociągnięta od krawędzi maski i kończy się nad przednią szyba, tzw. przecinak pieszych)
Jak naprawde wyglada sprawa auta po przeróbce z RHD ? oczywiście mowa o dobrze przerobionym aucie bez druciarstwa , czy sa jakieś problemy z przegladem takiego auta ?
Komentarze (569)
najlepsze
1. Czy przegląd w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów różni się czymś od przeglądu w Podstawowej Stacji Kontroli Pojazdów ponieważ jedna musi być lepiej wyposażona niż druga i z tego powodu ma większe możliwości "przetrzepać samochód"?
2. Czy są jeszcze jakieś inne typy SKP (np. wojewódzka)? Jeśli tak, to do której najkorzystniej się udać? (chodzi mi o najwyższą "przepuszczalność")
3. W mojej rodzinnej miejscowości są 3-4 SKP. Jedna z
2. OSKP i SKP
3. Nie boję się, bo mamy stałą bazę klientów od kilkunastu już lat.
Czy zdarzyło się, że w Twojej OSKP były diagnozowane samochody z instalacjami LNG? Jeżeli tak, to jak często to miało miejsce?