Ku przestrodze wszystkim "dobrym" kierowcom co myślą, że jeżdżą och...ach
weryfikacja jest naprawdę bolesna (nie fizycznie, bo dzięki TOYOCIE i jej bardzo solidnej konstrukcji nic mi się nie stało)...dopiero po 10 miesiącach umieszczam ten film ku przestrodze. Nie sprawdzajcie swego braku umiejętności (filmik znaleziony w sieci -nie jestem autorem)
n.....5 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 299
Komentarze (299)
najlepsze
No to nic dziwnego.
Druga sprawa - Toyoty nie mają solidnej konsturkcji - żaden pickup takiej nie ma.
Miejsce dobre, duża widoczność do przodu, wyjeżdżone pasy... tylko zupełnie inaczej się zmienia pas i wykonuje takie manewry. Najpierw zrównuje się predkość z wymienianym pojazdem, potem zmienia delikatnie pas i dopiero po ustabilizowaniu pozycji przyspiesza, a nie wyprzedza tzw łukiem, gdzie dodatkowo działa duża siła odśrodkowa...
Niestety v8 i wielkość samochodu potrafi dodać pewności siebie...
@MarcinPowie:
Alfto jest w błędzie w miejscu w ktorym pisze, że trzeba zrównać prędkości.
To podstawowy błąd przy wyprzedzaniu i ja nie rozumiem kto Wam daje plusy za rozpowszechnianie teorii stwarzających zagrożenie.
To prawda, że absolutnie nie wolno przyspieszać zmieniając pas i mając skręcone koła bo to powoduje poślizg.
Ale nie wolno zrownywać prędkości z autem wyprzedzanym, zmieniać pasa i wciskać gaz! Ludzie, kto Was uczył jeździć?
Zbliżając sie
Poza tym - Nie udawaj, że nie klniesz
Otóż mam wiadomość: zimą można wyprzedzać, można zmieniać pasy ruchu, hamować, przyspieszać itd. Należy zachować ostrożność, trzymać się pewnych zasad ale nie trzeba jechać 20 km/h z kupą w spodniach.
To jest auto dobre paszę do świń wozić, a nie po śniegu zap?$?@$%ać.
EWIDENTNA WINA KIEROWCY!
Kazdy kto choc troche jezdzi wie, ze jak juz wyprzedza w takiej sytuacji to najpierw zjezdza na przeciwlegly pas aby kolami sie ustawic w wyjezdzone koleiny ktore nie sa pokryte sniegiem i dopiero wtedy dodaje gazu aby wyprzedzic. Trzeba wyprzedzic troche
Jedna sensowna odpowiedz na setki komentarzy!