Ale po co tak dluga wymiana zdan i marnotrastwo czasu? U mnie zawsze 100% skutecznosci ma zwykle i uprzejme: "dziekuje, nie jestem zainteresoawny, do widzenia."
prosze zapisac w bazie aby wiecej do mnie nie dzwoniono gdyz kazdy kolejny telefon uznam za "nekanie"
I juz od roku z zadnej sieci nikt do mnie nie dzwonil - a fakt... kiedys dzwonili po 3 razy w tygodniu... Od jakiegos czasu prawo reguluje ta kwestie - jezeli uzyjesz slowa klucz "nie zycze sobie" - kazdy kolejny tel, podchodzi pod nekanie i hadnlowcy tez
Kiedyś pracowałem po tej drugiej stronie, przedłużałem gościowi umowę, pytam się na jaki adres wysłać kuriera z umową i telefonem, gość mi podał że do szpitala na oddział chirurgii bo jest po operacji ale nie może się doczekać telefonu #janusze
@kamdz: był też przypadek, dzwoniłem odebrała kobieta, była zainteresowana ofertą ale właścicielem numeru był mąż, który aktualnie odbywał karę pozbawienia wolności, chciała żebym do pierdla wysłał :D
Powiedzcie mi - czemu jak podniesiecie słuchawkę i zorientujecie się, że to telemarketer to czemu kulturalnie czekacie aż sięwygada, a potem dopiero odmawiacie, choc oni ostro naciskają. Rozumiem, że chcecie być kulturalni bo tak was mama uczyła, ale bez przesady, szkdoa waszych nerwów. Ja od razu odkładam słuchawkę i niczym się nie przejmuję - jak skończy mi się umowa z X-dostawcą Y-usługi to sam przedzwonię lub wybiorę się do ich oddziału.
@FrontemDoKlienta: Ja pracowałem (kilka tygodni tylko i dawno temu) i z tego, co pamiętam najgorsi byli klienci, którzy pozwalali mi się wygadać, starając się być uprzejmymi udawali zainteresowanie, ale pomimo tego, że rozmowa toczyła się (teoretycznie) dobrze, to z góry po samych "wibracjach" rozmowy wiadomo było, że nic z tego nie będzie - i zazwyczaj kończyło się na "no wie pan, tylko, że nie mogę przejść na to, bo...". Zmarnowany czas
@jezus_cameltoe: Też uważam, że w ten sposób marnuje się cenny czas dzwoniącego. Niech się może wypowiedzą ludzie pracujący "na słuchawce" - jak wolicie być spławiani? Grzecznie, czy szybko? ;)
-Tak, to ja. Na wstępie chciałbym poinformować, że w trosce o bezpieczeństwo swoje oraz pracowników siec Z rozmowa jest nagrywana i w razie potrzeby zostanie udostępniona wszelkim instytucjom oraz mediom bez sprzeciwu z mojej strony. Jeśli Pan nie wyraża zgody, proszę się rozłączyć.
@MatolekKoziolek: Pracowałem po "drugiej stronie" i szczerze nie spotkałem się z jakąś nagminną niegrzecznością. Ludzie z reguły nie mówią tego co chcą takiemu sprzedawcy powiedzieć :P
A teraz mają nowy patent te cwaniaki. Ostatnio dzwoniła do mnie jakaś ubezpieczalnia, wyklepała formułkę i mówię jej, że nie jestem zainteresowany. A ona na to, że ok spoko, to może zróbmy tak, że Pan się jeszcze zastanowi, a ja bym jeszcze zadzwoniła za parę dni czy Pan zdania nie zmienił i po czym szybko dodaje: a ja w tym czasie AKTYWUJE Panu cośtam cośtam.
@jezus_cameltoe: ha, mówienie "#!$%@?" jakiejś kobiecie o miłym głosie nie poprawia mi humoru ( ͡°͜ʖ͡°) Czasami daje się im wygadać, bo będą dzwonić w nieskończoność
@dziaru: bez Twojej zgody nie może aktywować. Jeśli to zrobi, to warto zadzwonić, pogrozić. Nawet jeśli okaże się że "nagrania nie udało się znaleźć", to genialny telemarketer będzie miał problemy, bo jego szefowie bardzo źle na coś takiego patrzą.
Telemarketerka była słaba (plus nowa albo już wypalona), dlatego dała się tak łatwo spławić.
Celem każdej rozmowy nie jest przedstawienie oferty a jej finalizacja - pytanie w stylu "a więc jest Pani na bieżąco z nowościami?" pokazuje, że nie ma pojęcia po co dzwoni do Klienta, przecież nie odmówiłaś rozmowy na temat przygotowanej propozycji, prawda?
pytanie w stylu "a więc jest Pani na bieżąco z nowościami?" pokazuje, że nie ma pojęcia po co dzwoni do Klienta
@ngdyngdyngdyngdyngdyngdyngdy: nie, pokazuje jedynie, że oferta jest słaba. Konsultanci nie dzwonią dlatego, że operator chce dać każdemu za darmo 200 minut i tylko trzeba się zgodzić. Dzwonią, aby opchnąć rzeczy, które same z siebie nie schodzą (albo schodzą bardzo wolno).
@Thael32: wycwanili się i dzwonią z numeru "Unknown" (to coś innego, niż zastrzeżony). Zastanawiam się, czy to w ogóle jest dozwolone w sieciach telekomunikacyjnych...
Komentarze (223)
najlepsze
I juz od roku z zadnej sieci nikt do mnie nie dzwonil - a fakt... kiedys dzwonili po 3 razy w tygodniu... Od jakiegos czasu prawo reguluje ta kwestie - jezeli uzyjesz slowa klucz "nie zycze sobie" - kazdy kolejny tel, podchodzi pod nekanie i hadnlowcy tez
-Tak, to ja. Na wstępie chciałbym poinformować, że w trosce o bezpieczeństwo swoje oraz pracowników siec Z rozmowa jest nagrywana i w razie potrzeby zostanie udostępniona wszelkim instytucjom oraz mediom bez sprzeciwu z mojej strony. Jeśli Pan nie wyraża zgody, proszę się rozłączyć.
-Y... Dziękuję w takim razie. Do widzenia.
-Do usłyszenia. Miłego dnia. Pozdrawiam serdecznie.
Skuteczność: ~80%
@MatolekKoziolek: niektórzy mają takie metody na sprzedaż, że trzeba zabijać słowem, bo inaczej nie da rady.
Także trzeba uważać, żeby wyraźnie dać jej
Celem każdej rozmowy nie jest przedstawienie oferty a jej finalizacja - pytanie w stylu "a więc jest Pani na bieżąco z nowościami?" pokazuje, że nie ma pojęcia po co dzwoni do Klienta, przecież nie odmówiłaś rozmowy na temat przygotowanej propozycji, prawda?
@ngdyngdyngdyngdyngdyngdyngdy: nie, pokazuje jedynie, że oferta jest słaba. Konsultanci nie dzwonią dlatego, że operator chce dać każdemu za darmo 200 minut i tylko trzeba się zgodzić. Dzwonią, aby opchnąć rzeczy, które same z siebie nie schodzą (albo schodzą bardzo wolno).