Wypadek drogowy – zdarzenie w ruchu drogowym, gdzie jeden lub więcej uczestników ruchu drogowego bierze udział w zdarzeniu, w wyniku którego uczestnik ruchu drogowego został ranny lub doszło do jego śmierci
Jak widzimy - nic co zostało powyżej wytłuszczone nie miało miejsca.
w powiązanych tico vs polonez to bardzo słabe, gdyby polonez nie miał haka inaczej by to wyglądało.
Ogólnie ludzie powinni zdejmować hak, jak jadą bez przyczepy/przyczepki a, jak się nie nauczą to powinni wprowadzić odpowiedni przepis i wlepiać mandaty.
@thampel5: Wcale nie słabe porównanie. Kiedyś w Poldka przejściówkę na czarnym zderzaku (wąski ryjek z 4 reflektorami z przodu, tył jak caro) przywalił mi z tyłu pijaczek w fiacie tipo - większe znacznie od tico.. Trafił w prawy tył, efekt - u mnie pęknięta lampa i zderzak dosunięty do nadwozia, w tipo błotnik zagnieciony na kole, maska i atrapa szmelc. Tajemnica wyjaśniła się u blacharza - w tym czarnym gumowym zderzaku
Źródło? Może słabo szukam bo nie znalazłem takiego przepisu. W 2011 po zamontowaniu pytałem na stacji kontroli pojazdów, powiedziano mi, ze nie muszę demontować.
jakbyś się nadział na hak lub ktoś na Twój, to byś wiedział o co chodzi
Jeżeli ktoś nadziałby się na mój hak (przy niewielkim uderzeniu) miałbym prawdopodobniej mniejsze straty z tyłu samochodu, jeżeli ja najechałbym komuś - cóż moja wina. To
Trzeba mieć świadomość że auto, które się nie "gnie" jest bardzo niebezpieczne dla ludzi siedzących w takim aucie. Jak wiadomo energia rozkłada się na strefach zgniotu, nim bardziej się pognie tym jest bezpieczniejsze.
uwielbiam takich "Roninów", którzy zawsze będą mówić, że stare było lepsze: NIE, te samochody, do których wzdychacie to wg dzisiejszych standardów złom, który zagraża bezpieczeństwu. Tak jak @Miszczu88 pisze: samochód nie ma być jak czołg tylko właśnie ma się w kontrolowany sposób poskladać przy kolizji, aby człowiek w nim przeżył. Wiadomo, że taki typowy przedstawiciel grupy #cebula #cebulaki to woli żeby mu nogi złamało, ale żeby samochodu nie
@igogel: Volvo było pierwsze z pasami bezpieczeństwa, strefami zgniotu, poduszkami a za nim daleko nikt i do tej pory pod względem bezpieczeństwa wali na łeb te twoje nowoczesne auta. W roku 98 najprostszy model (S40) był 2x bezpieczniejszy od Audi A4 w skali punktowej i dostał 4 gwiazdki w Euro NCAP (wtedy max 4, dziś jest 5). Także jak mówisz o złomie to sprawdź czym jeździsz. Podejrzewam że Passatem, koniecznie w
Komentarze (135)
najlepsze
Jak widzimy - nic co zostało powyżej wytłuszczone nie miało miejsca.
Ogólnie ludzie powinni zdejmować hak, jak jadą bez przyczepy/przyczepki a, jak się nie nauczą to powinni wprowadzić odpowiedni przepis i wlepiać mandaty.
Źródło? Może słabo szukam bo nie znalazłem takiego przepisu. W 2011 po zamontowaniu pytałem na stacji kontroli pojazdów, powiedziano mi, ze nie muszę demontować.
@jack-lumberjack
Jeżeli ktoś nadziałby się na mój hak (przy niewielkim uderzeniu) miałbym prawdopodobniej mniejsze straty z tyłu samochodu, jeżeli ja najechałbym komuś - cóż moja wina. To
uwielbiam takich "Roninów", którzy zawsze będą mówić, że stare było lepsze: NIE, te samochody, do których wzdychacie to wg dzisiejszych standardów złom, który zagraża bezpieczeństwu. Tak jak @Miszczu88 pisze: samochód nie ma być jak czołg tylko właśnie ma się w kontrolowany sposób poskladać przy kolizji, aby człowiek w nim przeżył. Wiadomo, że taki typowy przedstawiciel grupy #cebula #cebulaki to woli żeby mu nogi złamało, ale żeby samochodu nie