Lektor chyba się pomylił, ET22 ma z tego co wiem 6 silników (połączone w 3 zespoły) po 500 kW każdy, czyli 3000 kW, czyli ponad 4000 KM a nie tak jak lektor powiedział 3000 KM :)
@bofort: Przy klasycznych składach? Ze względu na profil trasy - nierealne. Zwłaszcza, że dwa razy "zmieniasz czoło", czyli kierunek jazdy, co samo w sobie trwa po ok. 10 min. (choć mogłoby 2 min). Gdybyś miał składy z wychylnym pudłem (jak prawdziwe Pendolino), to mógłbyś trochę uszczknąć, ale trasa musiałaby być perfekcyjnie przygotowana i utrzymana.
wg. mnie ten tabor bardzo dobrze się spisuje do dziś i będzie spisywać, chociaż warunki są spartańskie to dojedziesz do celu o ile nie masz po drodze przesiadki gdzie między pociągami jest czas mniejszy jak pół godziny
Na początku Gdynia Główna, potem Gdańsk Gł., na koniec o ile się nie mylę odcinek Sopot Kamienny Potok - Gdynia Orłowo. Jest okejka ;) Oj, najeździjło się EN57 i pomarańczowymi do szkół wszelakich... A ta podjarka, jak pomarańczowa przyjechała ;) Miała o wiele lepsze przyspieszenie.
Komentarze (48)
najlepsze