@renegatt: Kwestia przywyczajenia, na początku na padzie w Halo totalnie nie ogarniałem (pierwszy Xbox jeszcze), teraz coraz ciężej przestawić mi się na granie w FPSy na myszce i klawiaturze. Wiadomym jest, że precyzyjne to to nie jest, ale raz, że na konsoli wszyscy mają pady w multi a dwa, dla mnie (powtarzam: DLA MNIE) pad jest o wiele wygodniejszy od myszki i klawiatury.
Jestem ciekawy o model zniszczeń samochodów w GTA na PC. W GTA IV było wg mnie miodnie a po obejrzeniu kilku gameplayeów GTAV z PS4 i XBOX360 mam lekki niesmak. W nowej odsłonie auta wydają się mieć po prostu uboższy model uszkodzeń (zachowują się bardziej jak niezniszczalne auta z Need For Speed. Ktoś wie, czy w wersji na PC będzie to zmienione?
@3diX: Coś tam kiedyś czytałem, że to z powodu redukcji obliczeń dla starych konsol. Ale skoro i na nowej generacji konsol tak jest to i pewnie na PC też się nic nie zmieni. Nie przeczę, że są zwolennicy takiego stanu rzeczy, ale ja chyba rozejrzę się za modami :P
@Kanabei: Nie sądzę szczerze mówiąc, gdyż miałoby to dość wymierny wpływ na różnicę w rozgrywce, a chyba tego panowie z R* nie chcą uczynić. Pomijam tryb FPP, jednak powszechnie wiadomo, że wersje na X360/PS3 były wersjami testowymi finalnego produktu ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (86)
najlepsze
http://www.merriam-webster.com/dictionary/keister
NPC z tego filmiku nie odpowiedział na napad na sklep tylko zareagował na oddane przez gracza strzały.